Gå til innhold

Trene to ganger pr uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig er det det jeg får til - og det er jo mye bedre enn ingenting :)

Men hva bør jeg ha fokus på nå i starten? Styrke eller kondis/løping

Anonymous poster hash: 86924...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler. Men hvis du har problemer med motivasjonen starter du  med det du liker best og som er lettest å få til. Løping er jo "enkelt" og bra.

Anonymous poster hash: d77b1...788
Skrevet

Kondisjon, så du får bedre lungekapasitet, styrker hjertet og føler deg i bedre form. Økt muskelmasse får du gjerne på kjøpet.

Anonymous poster hash: 5905d...802
Skrevet

Kondisjon, så du får bedre lungekapasitet, styrker hjertet og føler deg i bedre form. Økt muskelmasse får du gjerne på kjøpet.

Kondisjonstrening er gunstig, men man får ikke økt muskelmasse annet enn at man kan få økt leggmuskulatur hvis man løper i motbakke.

Å trene styrke er vel så viktig som kondisjon så jeg ville trent begge deler. Når du trener styrke blir du sterkere og former kroppen

Anonymous poster hash: 16df3...ec6

Skrevet

To ganger i uken er mye bedre enn ingenting. løping som oppvarming og deretter styrke. Eventuelt så kan du ta en dag hver i uken med styrke og kondisjon.

Jeg gikk fra å ikke trene i det hele tatt til å trene 5 dager i uken. Man blir bitt av basillen.

Anonymous poster hash: 33cea...29d

Skrevet

Man får ikke muskelmasse av kondisjonstrening. Ikke vits i å villede HI. Har du noen gang sett muskuløse 5000- eller 10000-meterløpere?

Anonymous poster hash: 20227...67f

Skrevet

Jeg startet med en 8 kg. Kettlebell for 1 mnd siden og bare på en mnd har kroppen forandret seg mye. Kjøp deg en Kettlebell for da er det enkelt og trene selv om været ute ikke frister til trening.

Anonymous poster hash: 90884...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...