Gå til innhold

Ulik sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ett år. Hele tiden har sexlysten hans vært liten. Vi har hatt sex 1-2 ganger i uka. Jeg sier jeg trenger mer pga nærheten og kjærligheten. Jeg føler jeg mister mer og mer av med selv, selvtilliten blir lavere og lavere. I går kom det frem at det ikke har vært sånn for han før. Hva gjør jeg? Lar det ligge eller gå?

Anonymous poster hash: 42044...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden ble du sammen med en som har så total ulik sexlyst enn det du har?

Her har du i grunnen kun to valg:

- Innfinne deg med at sånn er det (han har jo tross alt hatt "liten" sexlyst hele forholdet, så det er jo ikke som om han har lurt deg heller)

- Finne deg en med større sexlyst

Ellers synes jo ikke jeg at sex 1-2 ganger i uken er veldig lite da...

Anonymous poster hash: 39a42...488

Skrevet

Fordi jeg var og er glad i han, bare nå gir han ikke oppmerksomhet på andre låter lenger som det han gjorde før. Så jeg spør meg selv om det samme.

Anonymous poster hash: 42044...789

Skrevet

Jeg har samme problem, bortsett fra at jeg er den andre part. Jeg har fått mindre sexlyst og han har fått mer. Han fokuserer så mye på at jeg ikke har like lyst som han at det er ødeleggende på forholdet. Bare en liten heads up om du ofte tar opp at det blir for sjelden.

Om dette har vært ett problem hele veien så ville jeg gått.

Anonymous poster hash: 7e0d3...8c1

Skrevet

Vil han bare 1-2 ganger det første året er det relativ stor sjanse for at det blir betraktelig mindre frekvens på sikt.....

Anonymous poster hash: 47409...8a9
Skrevet

Prøv rosenrot :)

Anonymous poster hash: a41ab...02e
Skrevet

Dump ham.

Anonymous poster hash: b5730...d55

Skrevet

Du må nesten finne ut om dette er noe du klarer å leve med resten av livet.

Jeg valgte en med mindre lyst enn meg. Jeg ville gjerne hver dag, mens han bare ville to ganger i uken. 

Vi var kjærester i nesten 4 år før vi flyttet sammen. Jeg ville være helt sikker på at det var det rette.

Nå 16 år og to unger senere har vi fortsatt sex 2 ganger i uken og jeg syns det er til å leve med. Skulle gjerne ønsket mer i ferier eller når det kun er oss på tur, men han er nå slik han er og har veldig mange andre gode sider.

Har ikke angrer på at jeg valgte han.

Anonymous poster hash: 6429f...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...