Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Trenger litt tips, er tom for ideer :/ Anonymous poster hash: e7147...b1a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Grovt brød med ost og skinke, en mi igulerot og et eple. Fungerer hver dag. Anonymous poster hash: 1ad4a...9d8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 Frokost: yoghurt med havregryn og rosiner Skolemat: fullkorn polarbrød med ost, skinke og agurk Anonymous poster hash: c1686...497
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Grovt brød med leverpostei og agurk. Et par små tomater ved siden av. Anonymous poster hash: 89b23...48a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 Her vil guttungen kun ha grovt brød med leverpostei og agurk, så får han i tillegg med seg en yoghurt, cherrytomater og epler i biter. Han spiser langt mer om det er kuttet opp i biter. Anonymous poster hash: a83ff...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå