Gå til innhold

Kynnere etterfulgt av løs mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uke vært veldig plaget av kynnere spesielt på morgenen. Og jeg får alltid løs mage etterpå. Dvs jeg har alltid 2-3 skikkelig tømminger før jeg har rukket å spist. Kommer nesten alltid for sent på jobb fordi jeg blir sittende. Noen som har opplevd det samme? Er 34+6

Anonymous poster hash: cafb2...d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med jm og vær veldig obs når det nærmer seg termin ihvertfall! Da jeg leste overskriften, din trodde jeg du var fødeklar nemlig. Jeg hadde masse kynnere siste del av mine sv.skap (3stk), og gikk med litt åpning siste uka. Løs mage etterpå betyr for meg styrtfødsel!

Anonymous poster hash: 15f60...381

Skrevet

Ok. Dette er mitt andre svangerskap. Var hos lege på mandag og hun ville sykemelde meg hvis vi var for plagsomme. Men jeg tenkte å prøve litt til. Tenkte at hvis det kun er ubehagelig for meg så går det jo fint. Men vil jo ikke starte noe tidlig fødsel. Det har jo vært sånn i en uke nå så da er det vel ikke noe styrfødsel på gang.

H.i

Skrevet

Lykke til med fødsel! Høres ut som et sikkert tegn!

Anonymous poster hash: 6be24...fcd

Skrevet

Lykke til med fødsel! Høres ut som et sikkert tegn!

Håper ikke det for nå er jeg på jobb 😄😄

H.i

Skrevet

Jeg synes du burde tenke litt på deg ic babyen i det hele og faktisk bli hjemme! Jeg forstår at jobb er viktig men når kroppen har mye kynnere i tillegg sier ifra til deg at nå skjer det noe , ja da hadde jeg ikke dratt på jobb!! De få dagene før permisjon er faktisk ikke viktige, men de kan være veldig viktige for kroppen din

Anonymous poster hash: 6fc67...9cb

Skrevet

Jeg synes du burde tenke litt på deg ic babyen i det hele og faktisk bli hjemme! Jeg forstår at jobb er viktig men når kroppen har mye kynnere i tillegg sier ifra til deg at nå skjer det noe , ja da hadde jeg ikke dratt på jobb!! De få dagene før permisjon er faktisk ikke viktige, men de kan være veldig viktige for kroppen din

Anonymous poster hash: 6fc67...9cb

Ok. Legen sa jeg kunne få sykemelding vis jeg ville men at det ikke var noe i veien for å være på jobb så lenge jeg orket. Har mest kynnere på morgenen så nå har det roet seg.

H.i

Skrevet

Ok. Legen sa jeg kunne få sykemelding vis jeg ville men at det ikke var noe i veien for å være på jobb så lenge jeg orket. Har mest kynnere på morgenen så nå har det roet seg.

H.i

Så dette er før uke 37?

Skrevet

Så dette er før uke 37?

Jeg er nå 34+6 og hat hatt det sånn en ukes tid.

Var på kontroll hos legen for 2 dager siden.

H.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...