Gå til innhold

Hjelp jeg har havnet på glattisen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så glatt ute at jeg nesten ikke kunne stå oppreist! Og den stakkars hunden gikk nesten i spagat da hun skulle tisse. Huff! Noen andre med glatt kveld og natt her?

Anonymous poster hash: fc8d7...56d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor er det livsfarlig glatt, alt er glassert med is. Holder meg innendørs.

Brodder anbefales - men tviler på at de finnes i hundevariant ;)

Anonymous poster hash: 97300...dfd
Skrevet

Jeg er 24 år, kjøpte brodder idag. Følte meg brått gammel. Men hvis alle andre på min alder vil knekke armer og bein for å slippe å svelge stoltheten og innrømme at besta har hatt rett hele tiden disse årene, så versågod 😘

Anonymous poster hash: 1ef1e...bf0

Skrevet

Jeg er 24 år, kjøpte brodder idag. Følte meg brått gammel. Men hvis alle andre på min alder vil knekke armer og bein for å slippe å svelge stoltheten og innrømme at besta har hatt rett hele tiden disse årene, så versågod 😘

Anonymous poster hash: 1ef1e...bf0

Det må jeg også gjøre, I en alder av 26 🙈 Er jo ikke flaut, har bare alltid tenkt at jeg ikke trenger det, ung og sprek og holder meg på Beina. Helt til forgje uke. Falt så hardt I bakken at jeg svimte av 😅 brodder er gull!

Anonymous poster hash: 68c02...54e

Skrevet

Her hjelper ikke brodder asfalten er glatt men det er bare ett tynt lag is så bruddene har ikke noe og bite seg fast i.

Bare og holde seg innomhus😉

Skrevet

Jeg er ei stor pyse på isen og holder meg helst inne når det er is. Har brodder, men holder meg som sagt inne så har ikke brukt dem.

Men her har heldigvis snø og is regnet bort igjen.

Skrevet

Det er helt forjævlig glatt. Hadde jeg kunnet hadde jeg holdt meg inne, men det går jo ikke.

Anonymous poster hash: e54f6...f8d

Skrevet

Brodder kjøpte jeg da jeg ble mamma for første gang, så for meg å falle og miste barnevogna i en bakke... Jeg har også joggesko med pigger.

Men jeg bor på sørlandet da, her har det vært plussgrader siste døgnet og bart på veien...

Så på nyhetene i går at legevakten hadde måttet kalle inn ekstra folk på jobb, og akkurat da nyhetene gikk var det 30 stykker der inne med bruddskader etter fall på isen

Anonymous poster hash: 0d6eb...39a

Skrevet

Har brukt brodder i maaaange år jeg.

Føler meg ikke gammel av den grunn.

Har en nakkeskade og ett fall kan sette meg ut av spill i ukesvis.

Har også icebugs som brukes hele vinteren.

Anonymous poster hash: 35600...7c3

Skrevet

Jeg har og brodder, men jeg synes mange ganger at jeg bare sklir på toppen av isen. Skjønner ikke hvorfor :(

Anonymous poster hash: 4ae9e...36c
Skrevet

Jeg har og brodder, men jeg synes mange ganger at jeg bare sklir på toppen av isen. Skjønner ikke hvorfor :(

Du er nok for lett, spis litt mer sjokolade ;)

Skrevet

Du er nok for lett, spis litt mer sjokolade ;)

Kremt, hadde det bare vært så vel. Men er absolutt ikke i nærheten av å være for lett :legrine:

Skrevet

Det må jeg også gjøre, I en alder av 26 🙈 Er jo ikke flaut, har bare alltid tenkt at jeg ikke trenger det, ung og sprek og holder meg på Beina. Helt til forgje uke. Falt så hardt I bakken at jeg svimte av 😅 brodder er gull!

Anonymous poster hash: 68c02...54e

Forgje??

Anonymous poster hash: 8f4a2...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...