Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Jeg sliter veldig med sjalusi når min mann er på fest eller andre typer sammenkomster med andre damer tilstede. Kan kjenne det stikker litt og hvis vi møter en på butikken han stopper og snakker med. Skjønner ikke hvor dette kommer fra. Var ikke slik med min forrige mann. Jeg har absolutt ingenting å være beskymret for. Helt sikker på at jeg ikke vil bli byttet ut. Nå har jeg lyst til å be han om å være hjemme til helgen kår han skal på fest, jeg kan ikke være med på fest pga jobb. Bank noe vett inn i hodet mitt. Dette er bare tull å føle på, men jeg klarer ikke å la vær. Anonymous poster hash: 3d675...83e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Ingen andre som sliter med sjalusi og kan komme med noen gode tips? Anonymous poster hash: 3d675...83e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Alle følelsene finnes inne i deg selv og er der hele tida, men de trigges av ulike situasjoner. I ditt tilfelle så tror jeg bare du har kjempedårlig selvbilde, og ikke helt klarer å stole på at mannen din valgte deg. Det er deg selv du må jobbe med. Anonymous poster hash: 7c8bd...b4e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Ja det er sikkert meg det er noe feil med. Han er så kjekk og snill, kan få hvem han vil. Men har valgt meg, sliten og halvfet dame. Er ikke rart jeg er redd han vil finne noen andre mer attraktiv. Anonymous poster hash: 3d675...83e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 Ja det er sikkert meg det er noe feil med. Han er så kjekk og snill, kan få hvem han vil. Men har valgt meg, sliten og halvfet dame. Er ikke rart jeg er redd han vil finne noen andre mer attraktiv. Anonymous poster hash: 3d675...83e Det er nettopp de tankene du må luke ut, og heller begynne å tenke "vi er gode sammen!" og "heldig han er som har meg!" Anonymous poster hash: 7c8bd...b4e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Det er nettopp de tankene du må luke ut, og heller begynne å tenke "vi er gode sammen!" og "heldig han er som har meg!" Anonymous poster hash: 7c8bd...b4e Ja jeg vet. Merkelig at det har blitt slik. Jeg hadde ikke spor av sjalusi når jeg var sammen med min eks mann. Skjønner ikke hvorfor jeg har blitt så sjalu. Anonymous poster hash: 3d675...83e
Magia Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Sjalusi er så vondt. Jeg hadde ikke et spor av sjalusi før nå nylig. Har alltid tenkt at sjalusi er så teit, men herregud det er vanskelig å styre seg når følelsene veller opp i en. Jeg prøver å tenke at sjalusien min ikke skal gå utover kjæresten min. Han er heldigvis litt sjalu selv, så jeg kan snakke med han om det uten at han tar det som at jeg kontrollerer han. Viktig å ikke prøve å nekte (enten eksplisitt eller mer skjult) den andre å gå på sosiale ting. For min del handler det nok om lavere selvtillit. Jeg føler på lite mestring for tida, med studier og jobb som ikke går så bra som jeg hadde håpa. Husk på at sjalusien kommer fra deg og ikke fra han (selv om det sikkert noen ganger kan trigges av den andres oppførsel).
nasse nøffen Skrevet 18. januar 2017 #8 Skrevet 18. januar 2017 Jeg er kjempe sjalu. Men jeg er også sjalu på xer og ting han var med på før.. hehe, er det mulig. Skulle egentlig ønske han var jomfru og at jeg var den første han møtte... MEN, sånn er det jo ikke. Også tenker jeg da, bra han har levd livet før han møtte meg. Jeg har faktisk ganske god selvtillit. Er lubben, men moderat pen. Jeg føler vi er på bølgelengde utseendemessig. Men sjalu er jeg alikevel. Rådet mitt er bare at dette må du ikke legge over på han. Du må bare sitte der å være sjalu. Jeg setter på meg det falskeste smilet jeg kan, når min man drar uten meg til fester sov. Problemet er jo vårt. Jeg har heller ingen som helst grunn til å være sjalu. Men er det bare
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #10 Skrevet 18. januar 2017 Pinlig å være menneskelig? Anonymous poster hash: 10992...9a7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #11 Skrevet 18. januar 2017 Vet akkurat hvordan du har det. Og det er ikke noe særlig gøy å sitte med sånne tanker og følelser. Samboeren har vært mye på fest uten meg og jeg vet hvor full han blir, og at folk sliter med grenser når de blir fulle og deres bedre halvdel ikke er i nærheten. At jeg har opplevd å ha en utro kjæreste på fylla fra før har nok litt å si. Å motta snapchat bilder av han sammen med andre damer gjør jo ikke akkurat greia noe bedre. Men jeg må stole på at det aldri har skjedd noe, jeg må stole på det han forteller meg. Veldig vanskelig noen ganger. Anonymous poster hash: 35589...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå