Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Hei! Jeg har ny jobb, og begynner nå å innse at den ene kollegaen min er veldig humørsyk. Den ene dagen sprudler hun, den neste kan hun være sur og uhøflig uten at jeg har gjort noe galt. Først trodde jeg at vi bare måtte bli bedre kjent (hun er ikke sånn mot de andre på jobben), men nå ser jeg at hun åpenbart har et problem med meg (og seg selv!) Hvordan burde jeg takle dette? Jeg er konfliktsky. Burde jeg bare lære meg å ikke bry meg om det? Anonymous poster hash: d139d...7cb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Usj, ikke bry deg. Det er ikke ditt problem. La dama være i fred. Anonymous poster hash: 33d1a...e79
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Spør om hun har en dårlig dag. (på en blid, moderlig måte= Ærlig spørsmål det, da viser du samtidig at du er sterkere enn henne. Hvis det er å fremprovosere noe hun prøver på. Vil sikkert gjøre henne litt flau også. Anonymous poster hash: 2962e...7fa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Spør om hun har en dårlig dag. (på en blid, moderlig måte= Ærlig spørsmål det, da viser du samtidig at du er sterkere enn henne. Hvis det er å fremprovosere noe hun prøver på. Vil sikkert gjøre henne litt flau også. Anonymous poster hash: 2962e...7fa Hehe, det var i grunnen en god ide! Hi Anonymous poster hash: d139d...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå