Gå til innhold

Hva har skjedd med Anja Johansen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun også med på dette reklamestuntet som flere bloggere driver med nå?

Anonymous poster hash: a41d8...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo innlagt på Ullevål,så tviler på at det er et PR stunt! Det er isåfall slemt,for folk har vist sin støtte og gode tanker til henne. Ingen som vet hva som feiler henne.

Anonymous poster hash: 268e7...504

Skrevet

Sikker på at det er henne og ikke ungen hennes?

Hvorfor kan hun ikke bare si hva greia er?

Synes det blir litt oppmerksomhetssykt??

Anonymous poster hash: 01629...9e1

Skrevet

Det må være datteren hennes. Bildet hun har lagt ut er fra barnesenteret.

Anonymous poster hash: ce995...52c

Skrevet

Hvem er det?

Anonymous poster hash: ad2c5...d24
Skrevet

Innlegg slettet grunnet spekulasjoner & rykter!

Mod K. Taylor

Skrevet

Hvis man ikke vil si B må man slutte å melke A

Anonymous poster hash: bcef5...84c

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har funnet ut hva som feiler henne? Virker litt rart at hun fortsatt var innlagt og dro på både Vixen og Costume awards?

Skrevet

Noen som har funnet ut hva som feiler henne? Virker litt rart at hun fortsatt var innlagt og dro på både Vixen og Costume awards?

Synes det er flott at hun har klart å delta på det. Må være bra å få tankene over på noe annet.

Skrevet

Er jo datteren som er innlagt. Ikke henne. Og helt greit å ikke ville fortelle

MEN, da synes jeg det er merkelig å melke dette så til de grader med tåredryppende innlegg etter innlegg.

Skrevet

Er jo datteren som er innlagt. Ikke henne. Og helt greit å ikke ville fortelle

MEN, da synes jeg det er merkelig å melke dette så til de grader med tåredryppende innlegg etter innlegg.

Enig

Skrevet

Enig

Enig. Og det er nok datteren.

Hun tok vel et valg om å ikke dele noe mer om henne etter at hun fikk bekymringsmelding til BV etter noe hun hadde skrevet.

Uansett, hun er bare opptatt av å få klikk som alle andre bloggere.

Hvis dette er noe som er privat så skjønner jeg ikke hvorfor hun må skrive om det i det hele tatt?

Skrevet

Enig. Og det er nok datteren.

Hun tok vel et valg om å ikke dele noe mer om henne etter at hun fikk bekymringsmelding til BV etter noe hun hadde skrevet.

Uansett, hun er bare opptatt av å få klikk som alle andre bloggere.

Hvis dette er noe som er privat så skjønner jeg ikke hvorfor hun må skrive om det i det hele tatt?

Hva fikk hun bekymringsmelding om?!

Skrevet

Hun fikk vel ikke bekymringsmelding? Det var vel heller at noen på Kvinneguiden diskuterte om noen burde melde bekymring?

Anonymous poster hash: 285cd...146
Skrevet

Hun fikk vel ikke bekymringsmelding? Det var vel heller at noen på Kvinneguiden diskuterte om noen burde melde bekymring?

Anonymous poster hash: 285cd...146

Leste en sak om nettmobbing og mener hun uttalte seg om at det går for langt når man blir meldt til BV på grunnlag av noe man skriver i en blogg.

Skal ikke være påståelig her, mulig jeg tolket det hun sa feil altså.

Skrevet

Vet ikke om det er hun eller datteren som er innlagt eller hva det er som har skjedd. Ønsker ikke å spekulere heller.

Men må si at jeg reagerer veldig på at hun melker A for alt det er verdt uten å ville si B. Fremstår som veldig uoppmerksomhetsyk !!

Anonymous poster hash: b7340...d2e

Skrevet

Vet ikke om det er hun eller datteren som er innlagt eller hva det er som har skjedd. Ønsker ikke å spekulere heller.

Men må si at jeg reagerer veldig på at hun melker A for alt det er verdt uten å ville si B. Fremstår som veldig uoppmerksomhetsyk !!

Enig der altså. Blir nesten det samme som disse som legger ut diverse mystiske Facebook-statuser og spør man, så vil de ikke snakke om det. Skjønner at hun vil skjerme datteren, men da burde jo hun ikke blogget om sykehusoppholdet eller annet som angår datteren.

Skrevet

Uoppmerksomhetssyk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...