pifi med tre nurk Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 https://www.nrk.no/norge/_-flere-tusen-psykopater-i-norge-1.11729366
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Har gjort, inntil ganske nylig... Anonymous poster hash: 4b301...bb9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Nei, en helt alminnelig drittsekk. Anonymous poster hash: 837ec...73f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Skremmende lesing. Det passer så nøyaktig på min eks. Jeg har jo vært klar over i etterkant at det var helt galt og at det har på virket meg veldig. Men jeg har aldri tenkt ordet psykopat. Jeg er bare dypt taknemmelig for at tilfeldigheter hjelp meg til å komme unna. Anonymous poster hash: feb14...12e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Viktig lesing! Jeg tror det er viktig å lære seg å se tidlige symptomer på en psykopat også slik at man forhåpentligvis kan unngå å ende i et lengre forhold med en. Anonymous poster hash: bd6b6...37c
Graciegirl Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Har møtt light-versjonen i arbeidslivet. Jeg løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå