Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 I dag under trening oppdaget jeg plutselig at leppene mine var blitt mørk lilla. Noen som vet hva årsaken til det kan være? Det har aldri vært slik tidligere... Anonymous poster hash: d7d4f...f0f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Hvis du ikke har hatt det før er det rart. Frøs du? Ellers er blålige lepper et tegn på at du har fått for lite oksygen....trente du veldig hardt? Anonymous poster hash: 1d17d...4aa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Hvis du ikke har hatt det før er det rart. Frøs du? Ellers er blålige lepper et tegn på at du har fått for lite oksygen....trente du veldig hardt? Anonymous poster hash: 1d17d...4aa Trente innendørs, og var heller veldig varm enn kald. Ja, leste det når jeg søkte på det. Men skjønner ikke hvorfor, når det aldri har skjedd før. Trente relativt hardt, ja. Anonymous poster hash: d7d4f...f0f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Har du en uoppdaget hjertefeil/sykdom? Anonymous poster hash: 3b39b...381
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Dette bør du ta på alvor og oppsøke lege for! Som nr. fire sier så kan det være at du har en uoppdaget hjertefeil/-sykdom. Jeg husker at jeg flere ganger registrerte på tv at Alexander D. Oen ofte var blå på leppene når han ble intervjuet rett etter eller under trening/konkurranse. Tenkte at legene som fulgte ham opp helt sikkert hadde fått det med seg også. Angrer på at jeg ikke sa fra til noen. Anonymous poster hash: d35e0...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå