Gå til innhold

rett av mannen å dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at bror til min samboer liker ikke meg å nekter å Være i samme rom som meg. Han liker meg ikke er grunnen vi får. Svigermor har bursdag og bedt hele familien. Jeg blir igjen hjemme med barna. Samboer sier han skal dra. Jeg har to barn fra Før som denne broren ikke vil se.

Jeg spurte om ikke alle vi kunne dra en annen dag å feire. Da fikk jeg beskjed om at det var uaktuelt for han.

Mannen vil reise tross at jeg og barna er utstøtte. Dette er kjempe vondt.

Anonymous poster hash: 94783...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du med en mann som ikke setter deg først?

Anonymous poster hash: d31c4...4a2
Skrevet

Er du invitert?

Anonymous poster hash: c09fc...d58

Skrevet

La han dra. Er dere utstøtt, så er dere det. Aksepter eller gå videre

Anonymous poster hash: 995e6...c9f

Skrevet

Er du invitert?

Anonymous poster hash: c09fc...d58

Ja eller var. Bror til samboer sa han ikke kom med sin familie om jeg og mine barn er der. Så da ble vi presset ut. Utrolig surt.

Skrevet

Mannen din er en dust. Dersom det stemmer at broren misliker deg uten grunn er dette uakseptabelt! Også av svigermor.

Anonymous poster hash: 9a623...63c

Skrevet

Har dere felles barn? Mannen din må gro seg noen baller og ta et valg. Deg eller familien. Jeg hadde ikke kutta ut familien om de hatet en jeg bodde med. Hadde samboeren min hatt poblemer med at jeg var med familien min hadde jeg funnet en annen.

Anonymous poster hash: eae70...423

Skrevet

Lurer på det samme selv om dagen. Vi strever om dagen. Gjort en stund. Vi prøver å jobbe gjennom det som er. Men det er utrolig tungt.

Skrevet

Lurer jeg også på. En ting er at hun lar seg selv bli trampet på men å la barna bli det??

Skrevet

Har dere felles barn? Mannen din må gro seg noen baller og ta et valg. Deg eller familien. Jeg hadde ikke kutta ut familien om de hatet en jeg bodde med. Hadde samboeren min hatt poblemer med at jeg var med familien min hadde jeg funnet en annen.

Anonymous poster hash: eae70...423

Jeg er ikke den som har et problem med noen. Men ønsker ikke lage bråk I noe selskap.

Svigermor og jeg hadde et kjempe bra forhold helt til broen til min samboer opplevde utroskap. Jeg og min samboer har ikke hvert det det. Men virker som svigermor dømmer meg og fordi hennes andre sønn opplevde det.

Skrevet

Dere har ikke barn sammen - kom deg unna mens du fremdeles kan og slipper å ha noe mer med den familien å gjøre.

Anonymous poster hash: 15593...f21
Skrevet

Når situasjonen er som den er synes jeg du bør la ham reise og så inviterer dere svigermor på besøk til dere en av de første dagene. Det er sikkert veldig trist for henne hvis sønnene også blir så uvenner at de nekter å være i samme selskap.

Mannen din bør jo støtte deg, men samtidig bør ikke du kreve at han tar avstand fra broren sin.

Anonymous poster hash: 486e3...27b

Skrevet

Hva sier svigermor oppi alt dette???

La mannen dra denne gangen, prøv å ordne opp med svogeren og lev lykkelig neste bursdagsfeiring.

Anonymous poster hash: e1998...8d4

Skrevet

Hva sier svigermor oppi alt dette???

La mannen dra denne gangen, prøv å ordne opp med svogeren og lev lykkelig neste bursdagsfeiring.

Anonymous poster hash: e1998...8d4

Hvert slik I 3 år. Men først nå denne broren skal I selskaper tidligere er det han som har holdt seg unna. Svigermor vil ikke blande seg.

Skrevet

Da broren kom med dette utspillet, trakk svigermor tilbake invitasjonen da?

Hvis ikke ville jeg dratt hele gjengen, smilt og vært hyggelig mot alle, også broren, og prøvd å løse et eventuelt problem ved en senere anledning!

Hvis din mann og svigermor lar bror/sønn bedrive splitt og hersk så ville jeg tatt det opp med dem. Det er ikke greit.

Anonymous poster hash: 5238f...cf7

Skrevet

Mannen burde valgt deg.. Men hvorfor er broren hans så barnslig? En voksen mann..seriøst.. Vel det er vel bare slik at ikke alle liker alle dessverre, MEN å ta seg sammen et par timer i selskap må kunne gå an!

Anonymous poster hash: 736e8...281

Skrevet

Forstår at mannen ville gå . Så får svigermor feiret bursdagen sin med de to sønnene sammen også ☺️ En historie har alltid flere sider, så jeg tror nok det ligger noe mer bak her enn det du skriver.

Anonymous poster hash: 0dfa5...da0

Skrevet

skjønner deg veldig godt,men samtidlig må jeg si at jeg skjønner din svigermor også,men uansett bør mannen din får seg baller,man velger ikke bort samboer/kone og felles barn

Skrevet

Din svoger er sur på deg på grunn av at hans kjæreste har vært utro mot ham? Dette må du forklare litt nærmere. Skjønner ikke hva du mener.

Anonymous poster hash: 2ca66...68f

Skrevet

Svigermor får snakke hardt til den lille rævedilteren av en sønn hun har og si at i hennes bursdag er det hun som skriver gjestelista og at hans private konflikter får løses et annet sted. Jeg hadde eksplodert hvis min sønn var så ufin.

Anonymous poster hash: 0502a...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...