Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Hvis jeg skriver (orker ikke skrive alt) at en mann skulle forklare meg noe, så sier han: feks mannen din og deg, når du så han så ble du vel forelsket og når han så deg så ble han forelsket i deg, det bør han jo.. Hva vil det si, det ble han jo, hva mente han med det?? Litt rotete men 🙈😫 Anonymous poster hash: fa5bc...e89
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Hvis jeg skriver (orker ikke skrive alt) at en mann skulle forklare meg noe, så sier han: feks mannen din og deg, når du så han så ble du vel forelsket og når han så deg så ble han forelsket i deg, det bør han jo.. Hva vil det si, det ble han jo, hva mente han med det?? Litt rotete men 🙈😫 Anonymous poster hash: fa5bc...e89 Han mente at mannen din bør jo ha blitt forelsket i deg, siden han valgte å bli sammen med deg. Som i at dere forhåpentligvis ikke valgte hverandre uten ekte følelser. Han mener IKKE at mannen din må ha blitt forelsket i deg all den tid du er så fantastisk, og at han er forelsket i deg selv. Anonymous poster hash: b38c6...c72
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Hvis jeg skriver (orker ikke skrive alt) at en mann skulle forklare meg noe, så sier han: feks mannen din og deg, når du så han så ble du vel forelsket og når han så deg så ble han forelsket i deg, det bør han jo.. Hva vil det si, det ble han jo, hva mente han med det?? Litt rotete men Anonymous poster hash: fa5bc...e89 Atte hæ? Anonymous poster hash: f1e3c...8cc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Han mente at mannen din bør jo ha blitt forelsket i deg, siden han valgte å bli sammen med deg. Som i at dere forhåpentligvis ikke valgte hverandre uten ekte følelser. Han mener IKKE at mannen din må ha blitt forelsket i deg all den tid du er så fantastisk, og at han er forelsket i deg selv. Anonymous poster hash: b38c6...c72 Takk for oppklaringen, men slet litt med den siste setningen din🤔😃 Hi Anonymous poster hash: fa5bc...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå