Gå til innhold

Kan dere fortelle meg en ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skriver (orker ikke skrive alt) at en mann skulle forklare meg noe, så sier han:

feks mannen din og deg, når du så han så ble du vel forelsket og når han så deg så ble han forelsket i deg, det bør han jo..

Hva vil det si, det ble han jo, hva mente han med det??

Litt rotete men 🙈😫

Anonymous poster hash: fa5bc...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skriver (orker ikke skrive alt) at en mann skulle forklare meg noe, så sier han:

feks mannen din og deg, når du så han så ble du vel forelsket og når han så deg så ble han forelsket i deg, det bør han jo..

Litt rotete men 🙈😫

Han mente at mannen din bør jo ha blitt forelsket i deg, siden han valgte å bli sammen med deg. Som i at dere forhåpentligvis ikke valgte hverandre uten ekte følelser. Han mener IKKE at mannen din må ha blitt forelsket i deg all den tid du er så fantastisk, og at han er forelsket i deg selv.

Anonymous poster hash: b38c6...c72

Skrevet

Litt rotete men

Atte hæ?

Anonymous poster hash: f1e3c...8cc

Skrevet

Han mente at mannen din bør jo ha blitt forelsket i deg, siden han valgte å bli sammen med deg. Som i at dere forhåpentligvis ikke valgte hverandre uten ekte følelser. Han mener IKKE at mannen din må ha blitt forelsket i deg all den tid du er så fantastisk, og at han er forelsket i deg selv.

Anonymous poster hash: b38c6...c72

Takk for oppklaringen, men slet litt med den siste setningen din🤔😃

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...