Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Nå har jeg prøvd dermaroller for første gang, og jeg er så spent på om det kommer til å virke! Hele magen min ser solbrent ut, og føles i grunnen sånn også... Har planer om å bli kvitt "kreppapirhuden" etter to tette graviditeter! Noen som har erfaring? 😊 Anonymous poster hash: 7f6d2...65c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Har erfaring med den fra ansiktet, det endte med at jeg fikk masse kviser. Antagelig fordi jeg ikke renset den godt nok. Etter det begynte jeg med tua trend i stedet. Anonymous poster hash: 3cada...fee
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Jeg har kun brukt derma roller i ansiktet, og kjenner igjen følelsen av solbrent hu som du skriver. Jeg har brukt den ved jevne mellomrom i halvannet år nå og er storfornøyd! Har fått mye mindre urenheter, jevnere hudtone, mindre synlige acne-arr og generelt finere hud. Anonymous poster hash: f2958...39a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Har erfaring med den fra ansiktet, det endte med at jeg fikk masse kviser. Antagelig fordi jeg ikke renset den godt nok. Etter det begynte jeg med tua trend i stedet. Anonymous poster hash: 3cada...fee Rens er nok viktig, ja! Har satt min i sprit nå, håper det funker. HI Anonymous poster hash: 7f6d2...65c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Jeg har kun brukt derma roller i ansiktet, og kjenner igjen følelsen av solbrent hu som du skriver. Jeg har brukt den ved jevne mellomrom i halvannet år nå og er storfornøyd! Har fått mye mindre urenheter, jevnere hudtone, mindre synlige acne-arr og generelt finere hud. Anonymous poster hash: f2958...39a Oj, så bra! Kanskje jeg får kjøpe meg en til ansiktet også! HI Anonymous poster hash: 7f6d2...65c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Rens rullen godt men husk å skylle den under springen før du begynner å rulle. Ellers så få deg et godt serum som gir god med fukt, oljebaserte serum eller oljer er best. Noe som roer ned huden ned skikkelig. På kroppen bruker man jo lange nåler på 1.5 mm så det er ikke så rart at man blir litt rød men det går fort over da. Jeg har gode erfaringer på både ansikt og kropp, jeg blir veldig rød men det roer seg med serum fra white lotus. Må sette igang igjen nå føler jeg Anonymous poster hash: e9480...339
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Rens rullen godt men husk å skylle den under springen før du begynner å rulle. Ellers så få deg et godt serum som gir god med fukt, oljebaserte serum eller oljer er best. Noe som roer ned huden ned skikkelig. På kroppen bruker man jo lange nåler på 1.5 mm så det er ikke så rart at man blir litt rød men det går fort over da. Jeg har gode erfaringer på både ansikt og kropp, jeg blir veldig rød men det roer seg med serum fra white lotus. Må sette igang igjen nå føler jeg Anonymous poster hash: e9480...339 Takk for tips! 😊 Ja, smurte masse olje på etterpå, og det begynner å roe seg litt nå. De var ganske skremmende lange, de nålene! Trodde det skulle gjøre en del vondere enn det faktisk gjorde. 😅 Men jeg rullet ganske forsiktig, da - skulle kanskje ha presset litt? HI Anonymous poster hash: 7f6d2...65c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Takk for tips! 😊 Ja, smurte masse olje på etterpå, og det begynner å roe seg litt nå. De var ganske skremmende lange, de nålene! Trodde det skulle gjøre en del vondere enn det faktisk gjorde. 😅 Men jeg rullet ganske forsiktig, da - skulle kanskje ha presset litt? HI Anonymous poster hash: 7f6d2...65c Greier men å rulle så det pipler litt blod så er det optimalt. Da starter det skikkelig reparasjon da det stimulerer tilheling. Anonymous poster hash: 24186...c0b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Da får jeg være tøff og ta i litt mer neste gang! 👍 HI Anonymous poster hash: 7f6d2...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå