Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Hei! Nå har vi prøvd i åtte mndr. på å få nummer to. Har prøvd glidemiddel som skal hjelpe, drukket te som skal hjelpe, hatt ofte sex, men ingenting hjelper Begynner å miste motet nå. Ellers noen gode råd? Anonymous poster hash: 81655...337
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Ha sex i doggy og ha ropa i været i 2 min etter han har kommet. Altså stå i doggy stiling med rompa høyt😉 Det var rådet legen min ga meg 😘 Anonymous poster hash: ed12c...262
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Ha sex i doggy og ha ropa i været i 2 min etter han har kommet. Altså stå i doggy stiling med rompa høyt😉 Det var rådet legen min ga meg 😘Anonymous poster hash: ed12c...262 Anonymous poster hash: 81655...337 Hehe! Notert! Takk for tips. Anonymous poster hash: 81655...337
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Det er lett å si nå i etterkant, men slapp av! Jeg var hos legen etter 1 år med prøving, legen tok noen prøver, og da jeg kom på oppfølgingstimen (en mnd etter, dette var i ferietiden) var jeg gravid. I ettertid ser jeg at det året vi prøvde, stressa jeg så mye! Ha sex annenhver dag, opp med føttene. Når er eggløsninga? Temperaturmåling! Testinga! Kjenne etter symptomer, i dag er jeg vel litt kvalm? Spis sunt hele tiden, ikke drikk alkohol, osv ... Da prøvene hadde blitt tatt hos legen kutta jeg ut alt. Nå var det i legens hender, det var sikkert noe med stoffskiftet mitt og da tok vi pause fram til oppfølgingstimen. Lykke til!(ser at jeg høres helt gal ut, gjorde ikke alle de tingene i et helt år samtidig altså)! Anonymous poster hash: 00e1b...a08
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Det er lett å si nå i etterkant, men slapp av! Jeg var hos legen etter 1 år med prøving, legen tok noen prøver, og da jeg kom på oppfølgingstimen (en mnd etter, dette var i ferietiden) var jeg gravid. I ettertid ser jeg at det året vi prøvde, stressa jeg så mye! Ha sex annenhver dag, opp med føttene. Når er eggløsninga? Temperaturmåling! Testinga! Kjenne etter symptomer, i dag er jeg vel litt kvalm? Spis sunt hele tiden, ikke drikk alkohol, osv ... Da prøvene hadde blitt tatt hos legen kutta jeg ut alt. Nå var det i legens hender, det var sikkert noe med stoffskiftet mitt og da tok vi pause fram til oppfølgingstimen. Lykke til!(ser at jeg høres helt gal ut, gjorde ikke alle de tingene i et helt år samtidig altså)! Anonymous poster hash: 00e1b...a08 Så bra at det klaffet for dere! Tror også jeg stresser for mye med det her. Vanskelig å la være, men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det. Kanskje jeg burde ta ett besøk til legen legen jeg og:D Anonymous poster hash: 81655...337
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Mitt aller beste tips er å ha sex.. utenom det så vet jeg ikke. Finnes jo prøverør og sånn.... Danmark... Anonymous poster hash: e7878...30a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Det er lett å si nå i etterkant, men slapp av! Jeg var hos legen etter 1 år med prøving, legen tok noen prøver, og da jeg kom på oppfølgingstimen (en mnd etter, dette var i ferietiden) var jeg gravid. I ettertid ser jeg at det året vi prøvde, stressa jeg så mye! Ha sex annenhver dag, opp med føttene. Når er eggløsninga? Temperaturmåling! Testinga! Kjenne etter symptomer, i dag er jeg vel litt kvalm? Spis sunt hele tiden, ikke drikk alkohol, osv ... Da prøvene hadde blitt tatt hos legen kutta jeg ut alt. Nå var det i legens hender, det var sikkert noe med stoffskiftet mitt og da tok vi pause fram til oppfølgingstimen. Lykke til! (ser at jeg høres helt gal ut, gjorde ikke alle de tingene i et helt år samtidig altså)! Anonymous poster hash: 00e1b...a08 Det samme har jeg erfart. Første gang vi skulle prøve hadde jeg ventet såå lenge på å bli gravid. Etter 1 år el-testing, masse kjerringråd og en god del lesing på nett ga jeg helt opp og gikk til legen. Ventet på time hos gyn., og vips, så var jeg gravid (første prøveperiode etter legetime).. Andre gangen vi skulle prøve hadde jeg null forhåpninger og ville bare ta det som det kom, uten el-testing osv. Ble gravid på første pp. Mistet dessverre i 2. trim. og var veldig klar for å bli gravid igjen. Dessverre ble også dette en skikkelig stressprøvetid, verre enn den første. Prøvde i 1 og et halvt år og gikk igjen til legen. Skulle få time hos gyn. og jeg senket skuldrene. Samme måneden ble jeg gravid. Jeg visste jeg var stresset men greide ikke å stresse ned. Søkte på nett for å forsikre meg om at stress hadde ingenting å si, og etter alt jeg leste virket det som at det ikke hadde det. Men etter min historie er jeg egentlig ikke i tvil. Stress er i alle fall ikke bra for meg i prøvetidene mine.. Jeg skulle ønske jeg greide å "nyte" prøvetiden litt mer. Lykke til Anonymous poster hash: 77bb6...9ac
Herognå Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Alle gangene jeg er blitt gravid, er de gangene jeg har hatt sex en og to dager FØR eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Bruker du eggløsningstester? Det er i så fall mitt tips. Samt å ligge med beina oppover veggen en stund etterpå. Jeg har hatt mye ubeskyttet sex. Kun prøvd å lage baby to ganger og begge gangene funket det. Anonymous poster hash: fb24d...b19
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Vi er prøvere, og er under utredning nå. Så jeg har ikke så mange tips, men det sies at folk venter for lenge med å gå til legen, og når dere har prøvd et år tenker jeg at det er på tide til å komme seg til lege😊 Å høre at man må slappe av og ikke stresse med det er faktisk litt provoserende, for det er ikke alltid så enkelt. En annen ting er at både det å ligge med bena opp og ha sex i doggy er myter og har lite for seg.. Dere må ha masse lykke til!😊 Anonymous poster hash: 0a458...526
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 Eggløsningstester ble vår løsning etter 8 mnd, da klaffet det. Den var ikke når jeg trodde 😉 Anonymous poster hash: e56fd...48b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 Hei! Nå har vi prøvd i åtte mndr. på å få nummer to. Har prøvd glidemiddel som skal hjelpe, drukket te som skal hjelpe, hatt ofte sex, men ingenting hjelper Begynner å miste motet nå. Ellers noen gode råd? Anonymous poster hash: 81655...337 Hvilket kosthold har du? Kosthold og fertilitet henger sammen. Anonymous poster hash: fa6ae...19c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Litt i menskopp etter sex. Ja være inne til neste dag. Eggløsningstester, Riktig vitaminer. Anonymous poster hash: eb19a...560
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 Litt i menskopp etter sex. Ja være inne til neste dag. Eggløsningstester, Riktig vitaminer. Anonymous poster hash: eb19a...560
Snøfnugget Skrevet 17. januar 2017 #15 Skrevet 17. januar 2017 Eggløsningstester orgasme ved samleie Solvipect hostesaft før el
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Skrevet 17. januar 2017 Litt i menskopp etter sex. Ja være inne til neste dag. Eggløsningstester, Riktig vitaminer. Anonymous poster hash: eb19a...560
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Skrevet 17. januar 2017 Vi forsøkte i 1,5 år. Ble gravide på 1 forsøk etter at mannen skiftet til en størrelse større på boksere sine.. Anonymous poster hash: ae31b...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå