Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Bor i Follo, men vurderer å flytte på oss, til Østfold. Hvordan er det å bo i Askim eller Spydeberg? Hvordan er skolene (miljøet, lærerne) og barnehagene? Er forsåvidt fornøyde med barnehagen her, men jeg trives ikke helt. Kunne tenkt meg å bo mer utpå landet. Anonymous poster hash: 3ed76...8ae
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 opp! Anonymous poster hash: 3ed76...8ae
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Er det bare Askim og Spydeberg som er av interesse? Jeg bor i Indre Østfold, men kjenner ikke disse stedene så godt. Anonymous poster hash: b1b5d...fd7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Er det bare Askim og Spydeberg som er av interesse? Jeg bor i Indre Østfold, men kjenner ikke disse stedene så godt. Anonymous poster hash: b1b5d...fd7 Ja, egentlig. Vil ikke flytte så langt på oss, mer nærmere fylkesgrensa. Anonymous poster hash: 3ed76...8ae
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Jeg bor ikke i Askim eller Spydeberg, men 5 min unna Spydeberg. Trives veldig godt her. Askim har store skoler med mange klasser. Spydeberg er jeg usikker på. Askim er en veldig fin by. Og på bøgda her er det mye fint som skjer. Man har Spydeberg Rock festival som bare blir større og større. Kraftfestivalen i Askim. Flere tilbud innen idrett. Men man må belage seg på å måtte ha bil om man skal få hverdagen til å gå opp. Kort vei til Sverige og sjeldent behov for å dra til Oslo. Eneste som er litt kjipt, er at man må reise langt til sykehuset herifra. Anonymous poster hash: 8dbb0...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå