Gå til innhold

Noen som bor i Askim/Spydeberg her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Follo, men vurderer å flytte på oss, til Østfold. Hvordan er det å bo i Askim eller Spydeberg? 

Hvordan er skolene (miljøet, lærerne) og barnehagene? :) 

 

Er forsåvidt fornøyde med barnehagen her, men jeg trives ikke helt. Kunne tenkt meg å bo mer utpå landet.



Anonymous poster hash: 3ed76...8ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp!



Anonymous poster hash: 3ed76...8ae
Skrevet

Er det bare Askim og Spydeberg som er av interesse?

Jeg bor i Indre Østfold, men kjenner ikke disse stedene så godt.

 

Anonymous poster hash: b1b5d...fd7

Skrevet

Er det bare Askim og Spydeberg som er av interesse?

Jeg bor i Indre Østfold, men kjenner ikke disse stedene så godt.

 

Anonymous poster hash: b1b5d...fd7

Ja, egentlig. Vil ikke flytte så langt på oss, mer nærmere fylkesgrensa.

 

Anonymous poster hash: 3ed76...8ae

Skrevet

Jeg bor ikke i Askim eller Spydeberg, men 5 min unna Spydeberg. Trives veldig godt her. Askim har store skoler med mange klasser. Spydeberg er jeg usikker på. Askim er en veldig fin by. Og på bøgda her er det mye fint som skjer. Man har Spydeberg Rock festival som bare blir større og større. Kraftfestivalen i Askim. Flere tilbud innen idrett. Men man må belage seg på å måtte ha bil om man skal få hverdagen til å gå opp. Kort vei til Sverige og sjeldent behov for å dra til Oslo. Eneste som er litt kjipt, er at man må reise langt til sykehuset herifra.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8dbb0...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...