Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Går det omgangssyke nå? Blitt ordentlig dårlig i løpet av natta.. Og lurer på om det er noe jeg har spist eller om jeg har blitt smittet av noe. Andre dårlige? Anonymous poster hash: 48a87...b53
Mamma til 2 søte Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Det går omgangssyke hele tiden en eller annen plass 😉
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Det går det i Buskerud 😷🤢 hele familien ble syke forrige uke Anonymous poster hash: c4a1b...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå