Gå til innhold

Blødning I uke 8, noen som har opplevd det?😢


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har blødd en gang tidligere etter sex. Fikk beskjed om at det var normalt. I går, etter en stressende dag, var det litt slimblod på kvelden. Men I dag er det mer, ikke masse, men mer. Omtrent som en t skje?

 

Må legge til at det kun var en gang (etter at jeg gjorde nr 2 på do) hvor det var mer blod 😣 Og ja, rimelig sikker på at det kommer fra skjeden, selv om jeg ikke ser noe blod når jeg prøver å se..

 

Unnskyld ekle detaljer.. er veldig fortvila..

 

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blødd en gang tidligere etter sex. Fikk beskjed om at det var normalt. I går, etter en stressende dag, var det litt slimblod på kvelden. Men I dag er det mer, ikke masse, men mer. Omtrent som en t skje?

 

Må legge til at det kun var en gang (etter at jeg gjorde nr 2 på do) hvor det var mer blod 😣 Og ja, rimelig sikker på at det kommer fra skjeden, selv om jeg ikke ser noe blod når jeg prøver å se..

 

Unnskyld ekle detaljer.. er veldig fortvila..

 

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Jeg har blødd nye i første trimester. En gang etter jeg hadde sex i uke 9 så fosset det ut blod (men det gikk bra, Er nå 21 uker med en sparkende baby)

 

Jeg blødde og når jeg dusjet i varmt vann eller gjor nummer 2 på do. Eller når jeg var i aktivitet.

Så jeg lå for det meste på sofaen til uke 17.

 

Lykke til, blødninger trenger ikke være farlige. Men du burde skjenke det opp! ❤ klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd nye i første trimester. En gang etter jeg hadde sex i uke 9 så fosset det ut blod (men det gikk bra, Er nå 21 uker med en sparkende baby)

 

Jeg blødde og når jeg dusjet i varmt vann eller gjor nummer 2 på do. Eller når jeg var i aktivitet.

Så jeg lå for det meste på sofaen til uke 17.

 

Lykke til, blødninger trenger ikke være farlige. Men du burde skjenke det opp! ❤ klem

Tusen takk for svar! Håper virkelig det er som hos deg. Symptomene er jo ikke borte.. skal på ul I ettermiddag, heldigvis!

 

Må bare spørre om en ting jeg; ble du sykmeldt pga blødning?

 

Hl

 

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i 2 av 3 svangerskap. Kom uten grunn og ga seg etterhvert. Jeg fikk beskjed om å holde meg hjemme noen dager.

Har 3 friske barn jeg altså 😊

 

Anonymous poster hash: 6d257...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Håper virkelig det er som hos deg. Symptomene er jo ikke borte.. skal på ul I ettermiddag, heldigvis!

 

Må bare spørre om en ting jeg; ble du sykmeldt pga blødning?

 

Hl

 

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Så bra du for UL idag så du får vite hva som skjer. :)

 

Jeg ble sykemeldt fra uke 9 til 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde etter den minste anstrengelse i mitt svangerskap.

Blødde en uke i strekk også.

Slimhinnene var så skjøre fikk jeg vite.

 

Så lenge du ikke har store smerter og blør masse ser det fortsatt lovende ut:)

 

Lykke til, mest sannsynlig går dette bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde påfallende ofte etter "nr 2" særlig i siste svangerskap. Fant mye trøst i at jeg leste et sted at "hvis det slutter og ikke gjør vondt, er det som regel ufarlig".

 

På det verste var vannet i do helt rødt av friskt blod - deretter kunne det være mer brunt blod (rester) på papiret i flere dager. Men fellesnevneren var at det alltid blødde mest med en gang og så gav seg/avtok kjapt.

 

Noen bare er sånn. Håper alt var ok på ul 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var desverre mest sannsynlig en spontanabort 😢 Hun så bare fostersekken regner jeg med, men hun ville alikevel at jeg skulle ta hcg blodprøvene for å være på den sikre siden 😢

 

Så regner med at det er tapt, og vi må prøve igjen..

 

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hei ! Jer er uke 8(7+0) i dag hadde jeg litt estrese på dagen i dag :( når jeg kommet hjem gikk på do når jeg tørket meg så jeg at jeg blødde litt det var 2 time siden , har været på do etter det også når tørker meg det er blød er der noe farlig har noen av dere arfaring eller råd ??

Endret av Maria2017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i uke 8, men da hadde jeg vært på UL dagen før og fått beskjed om at jeg hadde en død tvilling, så det var dette jeg bløldde ut.. 15 % av graviditer er jo tvillinggraviditeter, så mange som opplever og blø uten og miste, er det fordi de mister 1 av 2 uten å være klar over det.

Anonymkode: b729b...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å blø i uke 6 og blødde i mange uker... gikk helt fint.: ) var overbevist om at jeg mistet.. men de på sykehuset sa det var gsnske normalt. Man skal ta det med ro da om man blør. Jeg sykemeldte meg.

Anonymkode: 33c8f...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i uke 16. Som en mens. Hadde små blødninger også i uke 7 og 9. Har en frisk gutt på 2,5 år som ligger og drømmer søtt❤️ Ta det med ro. Slapp av. 

Anonymkode: 31d4e...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være det som på engelsk heter subchorionic hematoma (Google det). Veldig vanlig i første trimester, og som oftest ufarlig. Legg deg ned, hvil 100% til du får ultralyd. Ikke løft tungt, ikke sex. Drikk mye vann, det hindrer livmoren i å få sammentrekninger.

Anonymkode: fc8f7...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...