Gå til innhold

Blødning I uke 8, noen som har opplevd det?😢

Anbefalte innlegg

Har blødd en gang tidligere etter sex. Fikk beskjed om at det var normalt. I går, etter en stressende dag, var det litt slimblod på kvelden. Men I dag er det mer, ikke masse, men mer. Omtrent som en t skje?

Må legge til at det kun var en gang (etter at jeg gjorde nr 2 på do) hvor det var mer blod 😣 Og ja, rimelig sikker på at det kommer fra skjeden, selv om jeg ikke ser noe blod når jeg prøver å se..

Unnskyld ekle detaljer.. er veldig fortvila..

Anonymous poster hash: 4839a...04c

Fortsetter under...

Har blødd en gang tidligere etter sex. Fikk beskjed om at det var normalt. I går, etter en stressende dag, var det litt slimblod på kvelden. Men I dag er det mer, ikke masse, men mer. Omtrent som en t skje?

Må legge til at det kun var en gang (etter at jeg gjorde nr 2 på do) hvor det var mer blod 😣 Og ja, rimelig sikker på at det kommer fra skjeden, selv om jeg ikke ser noe blod når jeg prøver å se..

Unnskyld ekle detaljer.. er veldig fortvila..

Jeg har blødd nye i første trimester. En gang etter jeg hadde sex i uke 9 så fosset det ut blod (men det gikk bra, Er nå 21 uker med en sparkende baby)

Jeg blødde og når jeg dusjet i varmt vann eller gjor nummer 2 på do. Eller når jeg var i aktivitet.

Så jeg lå for det meste på sofaen til uke 17.

Lykke til, blødninger trenger ikke være farlige. Men du burde skjenke det opp! ❤ klem

Jeg har blødd nye i første trimester. En gang etter jeg hadde sex i uke 9 så fosset det ut blod (men det gikk bra, Er nå 21 uker med en sparkende baby)

Jeg blødde og når jeg dusjet i varmt vann eller gjor nummer 2 på do. Eller når jeg var i aktivitet.

Så jeg lå for det meste på sofaen til uke 17.

Lykke til, blødninger trenger ikke være farlige. Men du burde skjenke det opp! ❤ klem

Tusen takk for svar! Håper virkelig det er som hos deg. Symptomene er jo ikke borte.. skal på ul I ettermiddag, heldigvis!

Må bare spørre om en ting jeg; ble du sykmeldt pga blødning?

Hl

Tusen takk for svar! Håper virkelig det er som hos deg. Symptomene er jo ikke borte.. skal på ul I ettermiddag, heldigvis!

Må bare spørre om en ting jeg; ble du sykmeldt pga blødning?

Hl

Så bra du for UL idag så du får vite hva som skjer. :)

Jeg ble sykemeldt fra uke 9 til 18 :)

Jeg blødde etter den minste anstrengelse i mitt svangerskap.

Blødde en uke i strekk også.

Slimhinnene var så skjøre fikk jeg vite.

Så lenge du ikke har store smerter og blør masse ser det fortsatt lovende ut:)

Lykke til, mest sannsynlig går dette bra:)

Annonse

Jeg blødde påfallende ofte etter "nr 2" særlig i siste svangerskap. Fant mye trøst i at jeg leste et sted at "hvis det slutter og ikke gjør vondt, er det som regel ufarlig".

På det verste var vannet i do helt rødt av friskt blod - deretter kunne det være mer brunt blod (rester) på papiret i flere dager. Men fellesnevneren var at det alltid blødde mest med en gang og så gav seg/avtok kjapt.

Noen bare er sånn. Håper alt var ok på ul 😊

Det var desverre mest sannsynlig en spontanabort 😢 Hun så bare fostersekken regner jeg med, men hun ville alikevel at jeg skulle ta hcg blodprøvene for å være på den sikre siden 😢

Så regner med at det er tapt, og vi må prøve igjen..

• 10 måneder senere...

Hei ! Jer er uke 8(7+0) i dag hadde jeg litt estrese på dagen i dag :( når jeg kommet hjem gikk på do når jeg tørket meg så jeg at jeg blødde litt det var 2 time siden , har været på do etter det også når tørker meg det er blød er der noe farlig har noen av dere arfaring eller råd ??

Endret av Maria2017

Jeg blødde i uke 8, men da hadde jeg vært på UL dagen før og fått beskjed om at jeg hadde en død tvilling, så det var dette jeg bløldde ut.. 15 % av graviditer er jo tvillinggraviditeter, så mange som opplever og blø uten og miste, er det fordi de mister 1 av 2 uten å være klar over det.

Anonymkode: b729b...607

Jeg begynte å blø i uke 6 og blødde i mange uker... gikk helt fint.: ) var overbevist om at jeg mistet.. men de på sykehuset sa det var gsnske normalt. Man skal ta det med ro da om man blør. Jeg sykemeldte meg.

Anonymkode: 33c8f...5ec

Det kan være det som på engelsk heter subchorionic hematoma (Google det). Veldig vanlig i første trimester, og som oftest ufarlig. Legg deg ned, hvil 100% til du får ultralyd. Ikke løft tungt, ikke sex. Drikk mye vann, det hindrer livmoren i å få sammentrekninger.

Anonymkode: fc8f7...9a8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...