Gå til innhold

Hva servere i dåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til middagen altså:) gjerne noe som ikke koster skjorta. 24 voksne og 8 barn. Tenkte å ha pølse m brød som backup til barna også:)

 

Anonymous poster hash: aab30...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koldtbord. Det kan du gjøre så billig som du vil.

 

Anonymous poster hash: 5cc6a...4f0

Skrevet

Vi har hatt koldtbord i dåpene til barna.

Brød, rundstykker, karbonader og løk, kyllinglår, potetsalat, rekesalat, waldorfsalat, laks, egg, roastbeef og forskjellig kjøttpålegg. Vi brukte vel mellom 2 og 3 tusen på mat (5 barn og 19 voksne)

 

Anonymous poster hash: c3b25...7b6

Skrevet

Vi hadde spekemat, flatbrød, kålrotstappe, eggerøre og salat. Selve spekematen koster litt i innkjøp men resten av tilbehøret er virkelig rimelig, og så var det enkelt å lage til buffé.

 

Anonymous poster hash: c4234...4b5

Skrevet

Vi har hatt koldtbord i dåpene til barna.

Brød, rundstykker, karbonader og løk, kyllinglår, potetsalat, rekesalat, waldorfsalat, laks, egg, roastbeef og forskjellig kjøttpålegg. Vi brukte vel mellom 2 og 3 tusen på mat (5 barn og 19 voksne)

 

Anonymous poster hash: c3b25...7b6

Glemte spekemat

 

 

Anonymous poster hash: c3b25...7b6

Skrevet

middag :)



Anonymous poster hash: fdce1...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...