Gå til innhold

Dere som bruker hormonspiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere?

 

Har kobber nå, men vurderer å ta den ut da jeg blør mye og har fått lav jernprosent.

 

Anonymous poster hash: 8b978...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere?

 

Har kobber nå, men vurderer å ta den ut da jeg blør mye og har fått lav jernprosent.

 

Anonymous poster hash: 8b978...834

Har ikke hatt menstruasjon på 8 år 😊😊😊

 

Anonymous poster hash: 78db8...247

Skrevet

For meg funker den supert!

Hadde blødninger i ca 8 uker, men det skal visst ha noe å si når den settes inn.

Rett etter siste mens,er optimalt.

Jeg hadde ikke fått mens tilbake etter fødsel,så det ble sånn denne gang .

 

Kobberspiral måtte jeg ta ut etter tre uker, menssmerter fra helvete og blødde masse.

Skrevet

Veldig fornøyd! Hadde litt småblødninger første uka. Etter det har jeg ikke hatt en eneste blødning😃 Nå er det tre år siden jeg fikk satt den inn.

 

Anonymous poster hash: 180f3...7b3

Skrevet

Elsker den! Ingen bivirkninger og man slipper å tenke på den, de neste 5 årene ;-)

 

Anonymous poster hash: 382e7...7c4

Skrevet

Har ikke blødd de siste 7 årene

Hadde uregelmessige og kraftige blødninger. Spottet i 2 mnd etter innsetting, men det er det jammen verdt



Anonymous poster hash: 1d8e5...fb2
Skrevet

Har hatt min inne nå i 3 mnd. Første mnd bløde jeg vel i 6 uker.. de siste ukene ikke veldig mengder. Har hatt 2 runder med menstruasjon etter dette. Og har da blødd i ca 2 uker hber gang. Men merket en markant nedgang i menge blod nå siste runde. Holdt med truseinnlegg de fleste dager.

 

Venter noen mnd til for å se utviklingen, for tror ikke jeg orker å blø i 2 uker per periode 🙄

 

Anonymous poster hash: 37e53...4d2

Skrevet

Har vært veldig fornøyd. Skal ha det igjen etter fødselen. Og kanskje resten av mitt menstruerende liv 😄

 

Anonymous poster hash: f59be...f7e

Skrevet

Jeg er også blødningsfri og veldig fornøyd på alle måter. Har hatt hormonspiral i åtte år totalt. Men er nå anbefalt å kutte hormonprevensjon nå, grunnet sykdomsbildet mitt. Så da får jeg bare gå tilbake til livet med menssmerter, humørsvingninger og alt som følger med. Gleder meg ikke🙈🙄

 

Anonymous poster hash: 1373e...e4c

Skrevet

Jeg måtte ta den ut etter konstante blødninger i 9 mnd

 

Anonymous poster hash: 0c238...7ec

Skrevet

Jeg hadde det først før første graviditet, da elsket jeg den! Lite mens og ingen problemer. Satt den inn ca.1 år etter siste fødsel, da ble jeg det hormontrollet. Var konstant sur/trist/lei, varte i flere mnd. Tok den ut og ble heldigvis normal igjen.

 

Anonymous poster hash: 03645...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...