Gå til innhold

Tok til fornuft og gikk til lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble umiddelbart sendt til sykehus med mistanke om MS. Flere her inne som antydet at mine symptomer lignet på det men jeg ville ikke innse det. Men takk for gode råd! Nå blir det noen dager på sykehuset for utredning. Spent på morgendagen...

Anonymous poster hash: 4f94e...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du fikk til legen!

Lykke til fremover

Anonymous poster hash: 5ebe8...10a

Skrevet

Så bra at du ble tatt på alvor, og at ting skjedde fort :) Nå slipper du å vente i uvisse. Lykke til!

Skrevet

Så bra at du blir lagt inn for da går utredningen så mye fortere!! Du får nok noen lange dager på sykehuset likevel... har du noen som kan være sammen med deg? Jeg har vært igjennom lignende og endte opp med MS-diagnose. Min MS var veldig aggressiv og de to første årene var knalltøffe. Jeg ble ufør ganske fort. Nå fem år etter har jeg fått en behandling som har gjort meg nesten frisk og jeg lever et veldig bra liv. Det er mye bra behandling og det forskes myyye, så en diagnose er ikke verdens undergang, du kan fortsatt få et langt og bra liv. Sender deg en stooor klem og håper på det beste for deg!

Anonymous poster hash: efdf4...44d

Skrevet

💜

Anonymous poster hash: 9be29...d5f

Skrevet

Så bra du kom til sykehus så fort, da går utredningen din mye raskere, Hi.

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: d748c...17a
Skrevet

Så bra du blir tatt vare på! Men skulle gjerne lest den første tråden din??

Skrevet

Så bra at du blir lagt inn for da går utredningen så mye fortere!! Du får nok noen lange dager på sykehuset likevel... har du noen som kan være sammen med deg? Jeg har vært igjennom lignende og endte opp med MS-diagnose. Min MS var veldig aggressiv og de to første årene var knalltøffe. Jeg ble ufør ganske fort. Nå fem år etter har jeg fått en behandling som har gjort meg nesten frisk og jeg lever et veldig bra liv. Det er mye bra behandling og det forskes myyye, så en diagnose er ikke verdens undergang, du kan fortsatt få et langt og bra liv. Sender deg en stooor klem og håper på det beste for deg!

Kan jeg spør hva slags behandling du får?

Skrevet

Kan jeg spør hva slags behandling du får?

Lemtrada 👍 Og masse masse fysioterapi og flere opphold på MS-senteret 😊

Skrevet

Lemtrada 👍 Og masse masse fysioterapi og flere opphold på MS-senteret 😊

Kjenner flere med MS. Så bare derfor jeg lurte. Så flott at du har funnet noe som hjelper for deg. Masse lykke til♡

Skrevet

Kjenner flere med MS. Så bare derfor jeg lurte. Så flott at du har funnet noe som hjelper for deg. Masse lykke til♡

Tusen takk 💕

Skrevet

Tusen takk 💕

Du med nedsatt kraft i arm og bein? Har tenkt mye på deg!

Masse lykke til!

Anonymous poster hash: abb4d...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...