Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hvor gamle var barna da de selv bestemte hvor de ville bo? Og var den ordningen de bestemte selv veldig ulik den som dere foreldre valgte for de før de bestemte dette selv? Anonymous poster hash: f4998...bba
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Følger! Har en jente her som vill bo mer hos mammaen sin men en far som blånekter Anonymous poster hash: 36525...0bc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Min datter var 16 da hun ville være mer hos far. Hun synes det er vanskelig, men vil ikke såre faren sin eller meg ved å bo mer hos den andre. Vi har begge sagt at det ikke er noe problem, men hun vil fortsette 50/50 Anonymous poster hash: 58b1f...b99
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Følger! Har en jente her som vill bo mer hos mammaen sin men en far som blånekter Anonymous poster hash: 36525...0bc Tilby han å ikke endre barnebidraget, så blir han kanskje mer medgjørlig? Kanskje han da bidrar på andre måter økonomisk? Å kjøpe litt klær, utstyr, mobil regning etc.? Anonymous poster hash: 0c04e...d4f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har to barn med eksen. Eldste sluttet med delt bosted da han var 13 og gikk over til fredag til mandag annenhver helg ( beholdt feriesamværet)hos far. Yngste holder på med samme samværsordning enda og han er 17 nå. Anonymous poster hash: ddb0b...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå