Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har omsider kommet meg ut av et forhold med psykisk og fysisk vold, utroskap, økonomisk utroskap, løgner m.m. Et år inn i forholdet kom det fram at han hadde over 200 000 i forbruksgjeld. Dette har jeg hjulpet han og betalt ned, tatt opp lån i mitt navn (så dum var jeg). I forholdet kjøpte han alt han ville ha,ofte i smug mens jeg prøvde som best jeg kunne å få ting til å gå rundt. Han nektet meg å beholde huset og skulle kjøpe meg ut for 600 000. På grunn av at han hadde oppgitt feil opplysninger til banken, (han hadde kjøpt en bil til 250 000) fikk han bare 500 000 i lån til å betale ut meg,., og ikke 600 000 som var avtalen og som banken også hadde sagt til meg var greit. Han betaler foreløpig ikke barnebidrag. Så til spørsmålet: Nå har jeg fått høre at han går rundt å forteller folk at jeg flår ham, Moe som er så langt fra sannheten man kan komme... Han har sannsynligvis sagt mye annet også, for alle hans tidligere partnere har hatt en eller annen form for "diagnose". Jeg blir så sint og det er bare så urettferdig!!! Men jeg er ikke sjokkert og har vel egentlig forventet en svertekampanje. Jeg har fryktelig lyst til å konfrontere ham, men lurer på om det er lurest av meg å la være? Noen med erfaringer med denne typen personer som kan si noe om hva som er lurest å gjøre? Anonymous poster hash: 14a30...d27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Han har banket deg før. Hva tror du vil skje om han blir sint på deg igjen? Anmeld han for all volden i stedet. Da skjønner kanskje folk tegningen Anonymous poster hash: 3ad00...a5e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Hvorfor gotok du mindre enn du skule hatt. Du skulle krevd salg av boligene slik at du fikk pengene dine. Du må jo også søke bidrag gjennom NAV slik at han får gjeld om han ikke betaler. Du er kvitt han. Slutt å være dum. Anonymous poster hash: 0512b...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå