Gå til innhold

Ta med barn på møte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det hvis det kniper seg?

Anonymous poster hash: 7de1d...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kunne ikke falt meg inn. Da flytter jeg møtet.

Anonymous poster hash: 332d8...2e0

Skrevet

Hvilket møte da? Må man så må man jo, men hadde nok strukket meg langt for å få barnevakt elker flytte møtet. Hvor gammelt er barnet?

Skrevet

Ikke med min 5 åring hvertfall hehe!

Han hadde mast hull i hodet på både meg og den stakkaren som var på møte :P

Anonymous poster hash: 2bbf9...043
Skrevet

Nei, det kan man da ikke gjøre

Anonymous poster hash: 22c2f...d20
Skrevet

Jeg har ikke hatt behovet selv, men har kollegaer som har hatt med. Ser ikke noe problem ved det. Med ipad og øreklokker (eller tegnebok eller klistermerker el) kan et barn fra 2/3 år (avhengig av barnet selvfølgelig) klare seg i ro ei stund.

Det er ofte bedre enn alternativet, som er at kollegaen ikke kan komme, og møtet må utsettes.

Anonymous poster hash: ae7d6...419

Skrevet

Hvilket møte, hvor lenge varer det, og hvor gammelt er barnet...?

Anonymous poster hash: f5904...146

Skrevet

Møte med nav også evt mulighet for jobb. Har ikke mulighet for å få pass.

Barnet er straks 2 år

Skrevet

Møte med nav også evt mulighet for jobb. Har ikke mulighet for å få pass.

Barnet er straks 2 år

Du stiller ganske dårlig om du mottar dagpenger og ikke har pass av barn i allefall , man kan ikke motta dagpenger hvis man går hjemme med barn

Anonymous poster hash: 56bd1...71c

Skrevet

Er ikke dagpenger.

Skrevet

Hvis du går på dagpenger MÅ du skaffe barnevakt.

Skrevet

Du stiller ganske dårlig om du mottar dagpenger og ikke har pass av barn i allefall , man kan ikke motta dagpenger hvis man går hjemme med barn

Det kan hende av barnet er sykt for eksempel. Man kan da virkelig ikke forvente at foreldre har barnevakt for syke barn, all den tid man har krav på syke barn-dager i arbeidslivet.

Skrevet

Det kan hende av barnet er sykt for eksempel. Man kan da virkelig ikke forvente at foreldre har barnevakt for syke barn, all den tid man har krav på syke barn-dager i arbeidslivet.

Du vet kriteriene for å få dagpenger ?

Skrevet

Man tar i alle fall ikke med syke barn på møte med andre mennesker. Hi har ikke skrevet noe om at ungen er syk så du bare spekulerer.

Anonymous poster hash: 7c3fa...1c9

Skrevet

Du vet kriteriene for å få dagpenger ?

Jepp, at man har mulighet til å begynne å jobbe når som helst. Har man barnehageplass så er det som regel tilstrekkelig. Man kan ikke forutse alt som skjer her i verden. HI har for øvrig sagt at det ikke gjelder dagpenger.

Skrevet

I min jobb (barnevern) er det helt utelukket å ha med meg egne barn i møter. Verken interne eller eksterne møter.

Men jeg har hatt med barn på kontoret, utstyrt med iPad og alliert meg med kollega, og gått i møte mens barnet mitt har sittet på mitt kontor...

Hva slags møte, hvilke tema, hvem er tilstede, alder på barnet osv avgjør om du kan ha med barn i møtet...

Anonymous poster hash: 19e98...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...