Gå til innhold

Sofa - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en sovesofa på Bohus i sommer. Da vi pakket den ut luktet den meget sterkt kjemikalier. Etter flere uker klaget jeg, men fikk beskjed om at slikt må man regne med og at det var bare å lufte. Jeg var helt uenig og det endte med at selger kom på besøk. Han hevdet at lukten var innenfor normal og ville ikke ta sofaen i retur.

Nylig skulle jeg overnatte på sofaen. Sittedelen er myk og grei å sove på, men uttrekksbiten er steinhard. Det er mao stor forskjell på de to madrassdelene og veldig ubehagelig å sove på. Jeg kontaktet butikken på nytt. Han kjente til at madrassene var av ulik kvalitet, men Neida, dette var ikke noen feil. Han vil ikke heve kjøpet og ikke møte meg på noen løsning. Hvis jeg absolutt ville fikk jeg heller ta saken til forbrukerutvalget. Uff! Jeg pleier ikke klage på kjøp, men dette er veldig ugreit. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 9595c...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er forskjell på sittemadrassen og sovemadrassen i slike sofaer er vanlig. Dette er desuten noer du lett kunne funnet ut før kjøp.

Ang. lukt så skal ikke sofaer lukte annet enn sofa...stoff. Ikke kjemikalier.

Så der hadde jeg ikke gitt meg og kontaktet først hovedkontor, deretter forbrukerrådet hvis nødvendig.

Anonymous poster hash: 48503...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...