Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hvorfor er det kun typisk dameblader og interiørmagasiner som ligger fremme der? Kunne faktisk tenkt meg og lest noe interessant men det er ingenting. Hvorfor ikke illustrert vitenskap, national geographic, the economist... noe som kanskje kan spe på litt kunnskap istedenfor hjernedød informasjon. Litt provosert for har vært mye hos gyn i det siste Anonymous poster hash: c9932...4ad
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Hvorfor og når skal du sitte å lese? Anonymous poster hash: 807d4...1ab
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Sikkert på grunn av at du sjeldent får tid til å lese en hel artikkel mens du venter. Om du ikke kommer veldig lenge før timen din. Anonymous poster hash: dffb8...b38
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Det har alltid vært så lang ventetid i det siste. Må jo komme til oppsatt tid hvis ikke må man betale, men legen har vært forsinket 30-60min hver gang. Men det er mange korte artikler i andre blader enn typisk kvinneblader Anonymous poster hash: c9932...4ad
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Kjøp deg et blad, og legg det igjen der når du er ferdig med det 😆 Anonymous poster hash: 7cc7b...bd5
Luksusdyret Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Problemet er jo selve konseptet "dameblad". De tror at det eneste damer er interessert i, er slanking, tåredryppende "historier fra virkeligheten", dietter, strikking og sminke. Manneblader derimot har, i tillegg til halvnakne damer og sånt, vitenskapelige artikler, tips til fiksing av hus, bil, andre praktiske greier osv. Det skapes jo inntrykk av at damer generelt er dumme og overfladiske.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Ha ha... nå klikket jeg meg inn fordi jeg trodde at du reagerte på å ha blitt tilbudt et blad under undersøkelsen... Så det for meg :-D Anonymous poster hash: 6adea...b90
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 hehe det så jeg også for meg! At gynokologen tilbudte deg ett blad å lese i mens han gravde inni Hufsa Anonymous poster hash: d5d22...184
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Veldig ofte er bladene som ligger på venterommet de ansattes blader. (Bladene de ansatte har kjøpt og lest ferdig). Bladene som ligger der er dermed et resultat av de ansattes smak. Anonymous poster hash: ae07a...ecd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 Veldig ofte er bladene som ligger på venterommet de ansattes blader. (Bladene de ansatte har kjøpt og lest ferdig). Bladene som ligger der er dermed et resultat av de ansattes smak. Anonymous poster hash: ae07a...ecd Så du har nå begått en relativt grov generalisering av helsepersonells smak?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Så du har nå begått en relativt grov generalisering av helsepersonells smak?Eller smaken til gynekologens eller de andre ansattes koner, menn og barn. De rasker med seg det som er ferdig lest hjemme. Hos min lege ligger ofte lokalavisen til der han har hytte og tilbringer helgene, og alle de evinnelige interiørbladene til kona hans. Hun har visst begynt å lese Tara også. Anonymous poster hash: 4c794...448
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har ventet en del i venterommet på høresentralen siste årene. Der ligger det kun fagblader (gjerne på engelsk og så avansert at det ikke er greit for ikke -fagfolk å henge med) og bilblader. Det avspeiler vel smaken til de som jobber der. Anonymous poster hash: ec18b...f99
Hjertefru Skrevet 16. januar 2017 #13 Skrevet 16. januar 2017 Det er nok kontordamene, og ikke gynekologen som står for bladene.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #14 Skrevet 16. januar 2017 Men kjøp deg et illustrert vitenskap da vel! Du tilbringer vel ikke sååå lang tid på venterommet til gynekologen? 😂 Anonymous poster hash: 31775...452
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #15 Skrevet 16. januar 2017 Problemet er jo selve konseptet "dameblad". De tror at det eneste damer er interessert i, er slanking, tåredryppende "historier fra virkeligheten", dietter, strikking og sminke. Manneblader derimot har, i tillegg til halvnakne damer og sånt, vitenskapelige artikler, tips til fiksing av hus, bil, andre praktiske greier osv. Det skapes jo inntrykk av at damer generelt er dumme og overfladiske. Den kulørte pressen er ikke særlig mer givende for menn. Våpen, puppedamer, krimsaker og litt om "slik gikk det med Hitlers generaler" Anonymous poster hash: 37f3b...00f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #17 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har alltid Kindle i veska, funker både på t-banen, hos frisøren og hos leger av alle slag. Anonymous poster hash: 4b3f6...caa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #18 Skrevet 16. januar 2017 Kjenner noen som jobber på sykehus på dagklinik. De sier det ikke er vits å kjøpe illustrert vitenskap og kvalitetsblader. Fordi i løpet av en uke forsvinner alle bladene da folk stjeler de. Se og hør og slikt får bli. Sykehus har budsjett til venterom lektyre, men de må nesten ta noe som ikke folk tar med seg hjem Anonymous poster hash: 2155e...2f6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #19 Skrevet 16. januar 2017 Jeg pleier å ha en bok i håndvesken. Da har jeg noe å lese både på bussen og på venterom. Jeg tenker at leger/tannleger sikkert ikke legger så veldig mye arbeid i å finne riktig venteromlektyre. Anonymous poster hash: 96da9...f7a
Pobie Skrevet 17. januar 2017 #20 Skrevet 17. januar 2017 Tannlegen min har alltid National Geographic liggende fremme Er så forfriskende. Jeg og mannen reiser samtidig, siden det er et stykke og reise, så jeg sitter og leser mens han er inne hos tannlegen.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #21 Skrevet 17. januar 2017 Er dette i-landsproblematikk tro? Anonymous poster hash: 1f946...12e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #22 Skrevet 17. januar 2017 Jeg elsker hjernedøde blader hos legen! Har en svært krevende jobb og mer enn nok fag i arbeidstiden. Når jeg har fri vil jeg ha fri! Anonymous poster hash: 68890...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå