Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Ser hun ikke har blogget siden den 12. Anonymous poster hash: 650c4...73b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Noen, fort! Ring til politiet og meld henne savnet! Vi trenger bloggoppdateringer! Anonymous poster hash: f116b...938
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Hun driver på med husflytting ✌🏼️ Anonymous poster hash: 48e6f...372
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Ikke en eneste oppdatering på blogg, snap eller Instagram på flere dager.. og siste oppdatering på bloggen er en klokke?! Nå flytter de inn i nytt hus da, så ikke så rart om fokuset er på andre ting om dagen, men veldig merkelig at det er "dødt" i alle kanaler. Anonymous poster hash: d5262...0d5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Ha ha, innser at innlegget virket litt desperat.. Har henne på snap og ser at hun oppdaterer der flere ganger daglig, også leser jeg bloggen, så bemerket meg bare at det ikke hadde vært noe aktivitet på noen dager. Men som dere nevner, de er nok opptatt med flytting ;-) Anonymous poster hash: 650c4...73b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Må innrømme at Jeg selv har begynt å lure på om det har skjedd noe. Synes det er rart hun ikke har snappet hvis de har holdt på med å flytte inn😀 ( flaut) Anonymous poster hash: 83618...859
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Ja, det er jo ikke manglende oppdatering på bloggen midt i innflytting som er bekymringsverdig. Heller veldig normalt. Men hun er jo normalt VELDIG aktiv på snap, men nå er det helt stille. Ikke en eneste oppdatering siden torsdag. Det ER litt rart, med tanke på hvordan det vanligvis er. Blir litt bekymret for at noe har skjedd. Anonymous poster hash: d5262...0d5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Tipper den klokka betyr et eller annet reklameoppdrag. F.eks nå har klokka gått i xx timer, og på denne tiden har xx flyktninger omkommet. Eller nå har klokka gått i xx timer, og på denne tiden har xx barn dødd av sult. Anonymous poster hash: b05d2...b4b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Det er et reklamestunt. Se klokka på bloggen. Kommer nok straks et sponset "veldedighetsinnlegg" om de stakkars barna i Afrika. Der fotballfrue donerer hele to kroner til saken, og oppfordrer andre til å gi så det monner! Så kommer det nytt innlegg en uke senere der hun stolt kan fortelle at VI samlet inn xxx,xxx,xxx kr til denne viktige saken. Anonymous poster hash: 3b024...60c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 Det er et reklamestunt. Se klokka på bloggen. Kommer nok straks et sponset "veldedighetsinnlegg" om de stakkars barna i Afrika. Der fotballfrue donerer hele to kroner til saken, og oppfordrer andre til å gi så det monner! Så kommer det nytt innlegg en uke senere der hun stolt kan fortelle at VI samlet inn xxx,xxx,xxx kr til denne viktige saken. Anonymous poster hash: 3b024...60c Hva er det med sånne som deg egentlig? Kanskje har du rett, at det er et veledighetsprosjekt. Men er ikke det i så fall bra da? Hvis hun får samlet inn masse penger til en god sak, uavhengig av hvor mye hun bidrar selv? Skjønner meg ikke på folk som må spre negativitet konstant. Lik dama, eller la være, det er helt opp til hver enkelt, men penger til veledighet er like verdifull om de kommer via henne, som fra en annen kanal. Anonymous poster hash: d5262...0d5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Eller så kommer hun ut med en klokke kolleksjon eller noe. Det har i hvert fall noe med å få mer penger i kassa å gjøre. Det har det alltid på den reklamebloggen der. Anonymous poster hash: 3b024...60c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Jeg tror det har skjedd noe. Hun har aldri tatt seg fri mer enn en dag, selv ikke da barna hennes ble født. Tror ikke det har gått en dag uten oppdatering på snapchat og insta. En liten snap fra flyttekaoset eller snapping av en kaffekopp innimellom slagene burde det vært. Hun taper penger for hver dag hun ikke er aktiv. Anonymous poster hash: 462b3...ee1
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #13 Skrevet 16. januar 2017 Jeg tror det har skjedd noe. Hun har aldri tatt seg fri mer enn en dag, selv ikke da barna hennes ble født. Tror ikke det har gått en dag uten oppdatering på snapchat og insta. En liten snap fra flyttekaoset eller snapping av en kaffekopp innimellom slagene burde det vært. Hun taper penger for hver dag hun ikke er aktiv. Anonymous poster hash: 462b3...ee1 Er du seriøs! Det er et stunt for å tjene penger, Lene Orvik har samme tikkende klokke på sin blogg og har vært fraværende fra blogg og some. http://www.leneorvik.no Alt de foretar seg er kalkulerte trekk for å generere penger! Ingen grunn til å bekymre seg! Paret lever i beste velgående mens pengene renner inn! Anonymous poster hash: 3b024...60c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #14 Skrevet 16. januar 2017 Hva er det med sånne som deg egentlig? Kanskje har du rett, at det er et veledighetsprosjekt. Men er ikke det i så fall bra da? Hvis hun får samlet inn masse penger til en god sak, uavhengig av hvor mye hun bidrar selv? Skjønner meg ikke på folk som må spre negativitet konstant. Lik dama, eller la være, det er helt opp til hver enkelt, men penger til veledighet er like verdifull om de kommer via henne, som fra en annen kanal. Anonymous poster hash: d5262...0d5 Fordi det er jo nettopp sånn det er! I 2017 er det på tide å innse at Fotballfrua ikke er "venninna" deres som deler innblikk fra sitt liv! Det er en bedrift som jobber for å generere mest mulig penger og klikk. Dette med fraværet er et nytt clickbait stunt som flere United influencers er med på! Blant annet Lene Orvik: http://www.leneorvik.no Anonymous poster hash: 3b024...60c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #15 Skrevet 16. januar 2017 Fordi det er jo nettopp sånn det er! I 2017 er det på tide å innse at Fotballfrua ikke er "venninna" deres som deler innblikk fra sitt liv! Det er en bedrift som jobber for å generere mest mulig penger og klikk. Dette med fraværet er et nytt clickbait stunt som flere United influencers er med på! Blant annet Lene Orvik: http://www.leneorvik.no Anonymous poster hash: 3b024...60c Hehe, du kan umiddelbart slutte å bekymre deg for at jeg er villedet til å tro at fotballfrua er min venninne. Mitt poeng var simpelthen bare at 100.000 kr samlet inn via bloggen til fotballfruen, er like mye verdt som 100.000 samlet inn via Røde Kors. Du må gjerne komme med konstruktiv kritikk av både denne frua og andre bloggere, men hvorfor rette negativt fokus mot eventuelle positive initiativ de bruker stemmen sin til å fronte. Anonymous poster hash: d5262...0d5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #16 Skrevet 16. januar 2017 Typisk CBE: Leserne bekymrer seg for at noe er galt, faktisk, mens hun ser pengene renne inn mens hun ler av de enfoldige sjelene. Husk på dette, når det viser seg å være et betalt stunt for et godt formål: Frua skal ha pengene sine okke som, men selger like gjerne til Røde Kors som mindre trygge barneseter eller allergifremkallende bleiekrem. Leserne sine bruker hun bare til å skylde på, og bryr seg døyten om dem om det ikke er penger å tjene. Anonymous poster hash: c7b9b...bb7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #17 Skrevet 16. januar 2017 Passet sikkert veldig bra for henne dette. Da tjener hun penger samtidig som hun kan bruke tiden sin på å flytte inn i nytt hus. Anonymous poster hash: 20ad8...6b7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #18 Skrevet 16. januar 2017 Typisk CBE: Leserne bekymrer seg for at noe er galt, faktisk, mens hun ser pengene renne inn mens hun ler av de enfoldige sjelene. Husk på dette, når det viser seg å være et betalt stunt for et godt formål: Frua skal ha pengene sine okke som, men selger like gjerne til Røde Kors som mindre trygge barneseter eller allergifremkallende bleiekrem. Leserne sine bruker hun bare til å skylde på, og bryr seg døyten om dem om det ikke er penger å tjene. Anonymous poster hash: c7b9b...bb7 Nettopp! Godt oppsummert! Veldedighet er kun Ok når det gagner dem selv. Anonymous poster hash: 3b024...60c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #19 Skrevet 16. januar 2017 De ytterst få gangene de gjør noe for andre så er Det alltid mest gunstig for dem selv, og så skryter de av det etterpå. Kyniske mennesker, det der, og absolutt ikke noen å se opp til. Anonymous poster hash: 41d2f...f63
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #20 Skrevet 16. januar 2017 Jeg håper det er det siste vi hører fra det paret der! Anonymous poster hash: c7b9b...bb7
*Miss Marple* Skrevet 16. januar 2017 #21 Skrevet 16. januar 2017 Jeg håper det er det siste vi hører fra det paret der! Anonymous poster hash: c7b9b...bb7 Det må da være verdens enkleste sak å holde seg unna diverse bloggere?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #22 Skrevet 16. januar 2017 Jeg følger søsteren på Instagram, og hun legger ut hverdagsting, senest i dag. Hadde det vært noe med søsteren hadde hun nok ikke postet bilder av mat, ferie etc. Sikkert bare et pr stunt! Anonymous poster hash: 4c208...5e7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #23 Skrevet 16. januar 2017 Kanskje hun endelig har fått seg ett liv! Anonymous poster hash: d6fb6...906
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #24 Skrevet 16. januar 2017 Det er jo selvfølgelig et eller annet idiotisk pr stunt Anonymous poster hash: 41853...361
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #25 Skrevet 16. januar 2017 Selvsagt er det bare et pr-stunt! Null respekt for leserne sine bare pengene klinger inn! Det skal sikkert skape spenning og prat, men jeg håper det blir spikeren i kista for hele bloggen. Anonymous poster hash: c7b9b...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå