Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei. hvordan gjør dere det hvis barnet er sykt og det er "byttedag"? Vi har en avtale om at barnet blir der det er hvis det er sykt. Allikevel krangler mor på dette, og mener jeg må hente barnet når det er min dag. Hva er vanlig? Hvis barnet blir sykt og det skal til henne, blir hun sur og oppgitt og mener det er mitt ansvar. Anonymous poster hash: 1180d...613
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Hei. hvordan gjør dere det hvis barnet er sykt og det er "byttedag"? Vi har en avtale om at barnet blir der det er hvis det er sykt. Allikevel krangler mor på dette, og mener jeg må hente barnet når det er min dag. Hva er vanlig? Hvis barnet blir sykt og det skal til henne, blir hun sur og oppgitt og mener det er mitt ansvar. Anonymous poster hash: 1180d...613 Kommer an på hvor sykt barnet er. Anonymous poster hash: 7b4a1...751
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Enig i at det kommer an på hvor sykt barnet er... Anonymous poster hash: 0f22a...a4b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Hva er for sykt da? Anonymous poster hash: 1180d...613
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Da får dere gjøre om på avtalen da, du får gi beskjed til mor om at dere tydeligvis må gjøre om siden hun ikke overholder den avtalen dere allerede har. Jeg har aldri opplevd at barnet har vært for syk til å bytte, en liten biltur går greit selv om det er litt snørr eller feber Skulle det vare skikkelig omgangssyke med full tømming i begge ender ville jeg ventet, ingen vits å infisere to hus med slike basilusker Anonymous poster hash: ac925...705
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Er mange forskjelige sykdommer, noen er greie å dra på samvær med, andre ikke. Anonymous poster hash: 2a5db...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå