Gå til innhold

Sykdom ved første samværsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

hvordan gjør dere det hvis barnet er sykt og det er "byttedag"? Vi har en avtale om at barnet blir der det er hvis det er sykt. Allikevel krangler mor på dette, og mener jeg må hente barnet når det er min dag. Hva er vanlig? Hvis barnet blir sykt og det skal til henne, blir hun sur og oppgitt og mener det er mitt ansvar.

Anonymous poster hash: 1180d...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

hvordan gjør dere det hvis barnet er sykt og det er "byttedag"? Vi har en avtale om at barnet blir der det er hvis det er sykt. Allikevel krangler mor på dette, og mener jeg må hente barnet når det er min dag. Hva er vanlig? Hvis barnet blir sykt og det skal til henne, blir hun sur og oppgitt og mener det er mitt ansvar.

Kommer an på hvor sykt barnet er.

Anonymous poster hash: 7b4a1...751

Skrevet

Enig i at det kommer an på hvor sykt barnet er...

Anonymous poster hash: 0f22a...a4b

Skrevet

Hva er for sykt da?

Skrevet

Da får dere gjøre om på avtalen da, du får gi beskjed til mor om at dere tydeligvis må gjøre om siden hun ikke overholder den avtalen dere allerede har.

Jeg har aldri opplevd at barnet har vært for syk til å bytte, en liten biltur går greit selv om det er litt snørr eller feber

Skulle det vare skikkelig omgangssyke med full tømming i begge ender ville jeg ventet, ingen vits å infisere to hus med slike basilusker

Anonymous poster hash: ac925...705

Skrevet

Er mange forskjelige sykdommer, noen er greie å dra på samvær med, andre ikke.

Anonymous poster hash: 2a5db...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...