Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jenta mi skal operere mandlene. Jeg får ikke sove. Verste av alt er at minste barnet allerede har operert så har jo vært gjennom det før og det gikk helt fint! Nå slår det seg skikkelig til magen og jeg får ikke sove. Noen oppmuntrende ord? Må jo være oppegående for jenta mi imorgen. Anonymous poster hash: 4d0a1...68b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Stol på at legene ønsker å gjøre en best mulig jobb, og stol på at alt går helt fint. Fortell deg selv at dette går bra! Klem Anonymous poster hash: 58cb8...32c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Her gruet jeg meg også mer til mandeloperasjon nr to. Enda operasjonen av første barnet gikk bare bra! Kan være fordi nr to var mye, mye eldre og da var selv mer bevisst på hva hun skulle gjennom. Uansett - det kommer nok til å gå kjempefint! Anonymous poster hash: 03622...109
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Ikke noe å bekymre seg for. Et rutine inngrep som mange har vært igjennom. To av mine har vært gjennom det, gikk veldig fint. Anonymous poster hash: c80ed...7b0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Ja, det er nok for hun vet hva hun skal gjennom selv at jeg gruer meg ekstra mye. Vet jo at det går helt fint og er helt rutine! Skjønner ikke denne engstelsen. Om hun merker jeg er engstelig vil det vel smitte over på henne. Nesten så det er bedre at pappaen følger, som er så rolig og fin. HI Anonymous poster hash: 4d0a1...68b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Ja, det er nok for hun vet hva hun skal gjennom selv at jeg gruer meg ekstra mye. Vet jo at det går helt fint og er helt rutine! Skjønner ikke denne engstelsen. Om hun merker jeg er engstelig vil det vel smitte over på henne. Nesten så det er bedre at pappaen følger, som er så rolig og fin. HI Anonymous poster hash: 4d0a1...68b Det er helt sikkert best at pappa følger i morgen hvis du gruer deg sånn og er anspent. Det merker barnet fort. Anonymous poster hash: c80ed...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå