Gå til innhold

Hvor ble det av CBE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt oppdateringer på noen dager nå!

Anonymous poster hash: 7267b...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo håpe og be om at hun har gått under jorden. Så slipper vi høre mer fra henne og den tullete mannen hennes.

Anonymous poster hash: 92802...383

Skrevet

Man kan jo håpe og be om at hun har gått under jorden. Så slipper vi høre mer fra henne og den tullete mannen hennes.Anonymous poster hash: 92802...383

Så slem du er...

Skrevet

p

Så slem du er...

Er det slemt? Det er vel en ærlig sak å ikke like noen? Synes ikke hun bidrar med noe av betydning. Og mannen er en vits.

Synser og mener noe om alt.

Bloggen gir meg nada. En harry reklameblogg. Masse overstyla bilder av en overpyntet småbarnsmor.

Hun har ingenting å bidra med av interesse.

Skrevet

Er det slemt? Det er vel en ærlig sak å ikke like noen? Synes ikke hun bidrar med noe av betydning. Og mannen er en vits.

Bloggen gir meg nada. En harry reklameblogg. Masse overstyla bilder av en overpyntet småbarnsmor.

Hun har ingenting å bidra med av interesse.Anonymous poster hash: 92802...383

Ikke lest møkka! Hun får vel så mange klikk av de som synes dama er en vits. Jeg går aldri inn på bloggen, hun skal virkelig aldri få et klikk fra meg.

Anonymous poster hash: da1d2...e95

Skrevet

Hun har ingenting å bidra med av interesse.Anonymous poster hash: 92802...383

Ja, man kan ikke like alle, men du trenger ikke ønske noen ond... jeg mener hvor mye ond det er i oss....slutter aldri å bli overrasket over menneskeheten...

Skrevet

Man kan jo håpe og be om at hun har gått under jorden. Så slipper vi høre mer fra henne og den tullete mannen hennes.

Eller du kan bare la være å lese bloggen, det gjør jeg.

Anonymous poster hash: 69500...ae0

Skrevet

Det ble kanskje litt mye for henne denne helgen?

En baby på ene hofta, en 3-åring på andre hofta, hele flyttelasset levert på en gang til et hus med håndtverkere og alt som skjer på en gang..... Kanskje de fikk omgangssyken eller influensa på toppen av alt sammen? Sykdom kommer gjerne når det passer dårligst.

Anonymous poster hash: 0b735...b62
Skrevet

Kanskje noen skulle ringt politiet og meldt henne savnet?

Anonymous poster hash: 8d0da...092
Skrevet

Kanskje hun har oppdaget at det er travelt når dagene hennes består av mer enn styling, shopping, middagslaging og trening (med hjemmeværende mann i tillegg)? Aka en helt vanlig dag for oss dødelige...

Anonymous poster hash: 8bb18...a35

Skrevet

Det var flytteparty i går, ellers er det vel bare et betalt oppdrag eller ny grining i fosterstilling fordi folk ikke liker hår-extensionsene hun lanserte.

Harry blogg med harry forbruk og harrye barneeksponering!

Anonymous poster hash: f255f...13c

Skrevet

Ja, man kan ikke like alle, men du trenger ikke ønske noen ond... jeg mener hvor mye ond det er i oss....slutter aldri å bli overrasket over menneskeheten...

"Ønske henne ond" Hæ? Hva betyr det? Skal prøve å tolke det, tror du jeg ønsker henne noe VONDT? Nei, det gjør jeg ikke.

Å håpe hun har gått under jorden betyr nemlig at hun har forsvunnet/stukket av/blitt borte. Ikke noe verre enn det 😉

Trodde du jeg ønsket henne under jorden bokstavlig talt? For det ønsker jeg ikke😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...