Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg er i et forhold , jeg elsker mannen min, men jeg har følelser for en annen mann.. jeg blir gal . Har hatt det slik i ca 4 mndr.. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt følelsene jeg har for den andre mannen, og må jeg si det til samboeren min? Det vil isåfall "drepe" han innvendig om han får vite dette.. 😐 Anonymous poster hash: 18d4a...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Slutt å forholde deg til den andre mannen. Det går over. Anonymous poster hash: e2f69...b84
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Slutt å forholde deg til den andre mannen. Det går over. Anonymous poster hash: e2f69...b84 Problemet er at jeg føler meg besatt av den andre mannen... jeg tenker på han konstant, hvordan han er , hvordan han ler, hvordan han lukter , og jeg er helt kokko etter han... jeg forstår ikke hvordan dette har skjedd. For jeg vil bare være med en mann, og det er samboeren min.. men jeg får ikke denne andre mannen ut av tankene.. 😐😐😐 Hi Anonymous poster hash: 18d4a...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå