Gå til innhold

Glad jeg kjøpte bensinbil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kjøpte ny bil i høst! Hva gjør dere som bare har diesel og bor i Oslo?

Anonymous poster hash: f4a6a...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller...

Anonymous poster hash: d4b01...3bf

Skrevet

Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller...

Det må da regnes som pasienttransport. De komme ikke til å håndheve forbudet så det er bare å kjøre uansett.

Anonymous poster hash: ff92e...e09

Skrevet

Jeg kjører dieselbilen min likevel. Får heller bare få 1500 i bot da. Bedre det enn å risikere liv og helse med en baby og en 3-åring på bussen og deretter på glatta for å komme seg til barnehagen.

Anonymous poster hash: 2c8ab...ab7

Skrevet

Det trer ikke i kraft før tirsdag. Så det er bare å kjøre!

Anonymous poster hash: c35e5...eef

Skrevet

Det trer ikke i kraft før tirsdag. Så det er bare å kjøre!

Anonymous poster hash: c35e5...eef

Er i Oslo en gang hvert jubelår og føler d alltid er noe tull når jeg må i veien. Da kjører jeg i morgen!

Skrevet

Glad jeg kjører elbil jeg! :D 

Anonymous poster hash: 5cb7d...6ad
Skrevet

Det er vel kun på kommunale veier og til Ullevål tror jeg ikke du trenger å kjøre på kommunale veier uansett.

Anonymous poster hash: 500f3...ddd

Skrevet

Glad jeg har elbil.

Så kan jeg kjøre når bensinbilen blir nektet også :)

Anonymous poster hash: 6fc9d...a3a
Skrevet

I morgen er ikke noe problem.

Det gjelder først fra tirsdag

Anonymous poster hash: 385e3...c92

Skrevet

Det verste er jo at de for få år siden gikk ut og anbefalte DIESEL biler.. blir flau på vegne av politikerne..

Anonymous poster hash: 06b05...a02

Skrevet

Det verste er jo at de for få år siden gikk ut og anbefalte DIESEL biler.. blir flau på vegne av politikerne..

Anonymous poster hash: 06b05...a02

Blir du med å saksøke de rød-grønne?

Anonymous poster hash: 2c8ab...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...