Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Da jeg kjøpte ny bil i høst! Hva gjør dere som bare har diesel og bor i Oslo? Anonymous poster hash: f4a6a...2a2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller... Anonymous poster hash: d4b01...3bf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller... Anonymous poster hash: d4b01...3bf Det må da regnes som pasienttransport. De komme ikke til å håndheve forbudet så det er bare å kjøre uansett. Anonymous poster hash: ff92e...e09
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Jeg kjører dieselbilen min likevel. Får heller bare få 1500 i bot da. Bedre det enn å risikere liv og helse med en baby og en 3-åring på bussen og deretter på glatta for å komme seg til barnehagen. Anonymous poster hash: 2c8ab...ab7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller... Anonymous poster hash: d4b01...3bf Det trer ikke i kraft før tirsdag. Så det er bare å kjøre! Anonymous poster hash: c35e5...eef
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Det trer ikke i kraft før tirsdag. Så det er bare å kjøre! Anonymous poster hash: c35e5...eef Er i Oslo en gang hvert jubelår og føler d alltid er noe tull når jeg må i veien. Da kjører jeg i morgen! Anonymous poster hash: d4b01...3bf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Glad jeg kjører elbil jeg! Anonymous poster hash: 5cb7d...6ad
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller... Anonymous poster hash: d4b01...3bf Det er vel kun på kommunale veier og til Ullevål tror jeg ikke du trenger å kjøre på kommunale veier uansett. Anonymous poster hash: 500f3...ddd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 Om noen som bor i Oslo kan forklare kartet som ligger ute på kommunens side blir jeg glad. Jeg skal kjøre flyttelass til Alnabru til helga, men tror det skal gå bra? Det er for langt ut? Lenke til kart https://www.oslo.kommune.no/getfile.php/Innhold/Gate%2C%20transport%20og%20parkering/Dieselforbud/Kart%20Oslo%20Dieselforbud.pdf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Glad jeg har elbil. Så kan jeg kjøre når bensinbilen blir nektet også Anonymous poster hash: 6fc9d...a3a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Helt håpløst!!! Jeg bor to timer unna Oslo og har time på Ullevål i morgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg har dieselbil (og piggdekk) Er for dårlig til å ta offentlig transport. Helsebussen kommer frem for sent og jeg rekker ikke å hente barna på ettermiddagen... Folk bruker jo bilene sine så det er ikke bare å låne seg en heller... Anonymous poster hash: d4b01...3bf I morgen er ikke noe problem. Det gjelder først fra tirsdag Anonymous poster hash: 385e3...c92
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Det verste er jo at de for få år siden gikk ut og anbefalte DIESEL biler.. blir flau på vegne av politikerne.. Anonymous poster hash: 06b05...a02
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 Det verste er jo at de for få år siden gikk ut og anbefalte DIESEL biler.. blir flau på vegne av politikerne.. Anonymous poster hash: 06b05...a02 Blir du med å saksøke de rød-grønne? Anonymous poster hash: 2c8ab...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå