Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hvilken nr 2 bilstol har dere? ( Altså bakovervendt) Hvordan er plassen til den forann? Noen som har Cybex sirona M? Anonymous poster hash: 55387...a3a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Har recaro zero one. Anonymous poster hash: a9c60...493
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Har besafe, x4 tror jeg det er. Helt ok benplass foran. Anonymous poster hash: 44053...06a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Britax Multitech 2. Anonymous poster hash: ac95d...2a0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har sirona. Eller, hadde inntil nylig, nå har jeg så store barn at de sitter i beltestoler. Anonymous poster hash: 12f5f...997
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Takk. Ingen med cybex sirona? Anonymous poster hash: 55387...a3a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har sirona. Eller, hadde inntil nylig, nå har jeg så store barn at de sitter i beltestoler. Anonymous poster hash: 12f5f...997 Ohhh, så ikke dette svaret... 😳🙈 Hvordan var plassen til den som satt i framsetet? Anonymous poster hash: 55387...a3a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Flere? Anonymous poster hash: 55387...a3a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Flere? Anonymous poster hash: 55387...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå