Gå til innhold

Til dere med Nissan Leaf...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nr 2 bilstol har dere? ( Altså bakovervendt)  Hvordan er plassen til den forann?

 

Noen som har Cybex sirona M? 



Anonymous poster hash: 55387...a3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har recaro zero one.

 

Anonymous poster hash: a9c60...493

Skrevet

Har besafe, x4 tror jeg det er. Helt ok benplass foran.



Anonymous poster hash: 44053...06a
Skrevet

Britax Multitech 2.

 

Anonymous poster hash: ac95d...2a0

Skrevet

Jeg har sirona. Eller, hadde inntil nylig, nå har jeg så store barn at de sitter i beltestoler.

 

Anonymous poster hash: 12f5f...997

Skrevet

Takk. Ingen med cybex sirona?

 

Anonymous poster hash: 55387...a3a

Skrevet

Jeg har sirona. Eller, hadde inntil nylig, nå har jeg så store barn at de sitter i beltestoler.

 

Anonymous poster hash: 12f5f...997

Ohhh, så ikke dette svaret... 😳🙈

Hvordan var plassen til den som satt i framsetet?

 

 

Anonymous poster hash: 55387...a3a

Skrevet

Flere?

 

Anonymous poster hash: 55387...a3a

Skrevet

Flere?

 

Anonymous poster hash: 55387...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...