Gå til innhold

Hva bruker dere av Best pris /Rema 1000 produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte fersk kyllingfilet fra best pris her om dagen,den var god..Bruker italiensk salat,rekesalat osv fra REMA sitt merke + h itløksbaguetter og bleier..

Anonymous poster hash: bc93b...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleier og oppskåret svinekjøtt. Men nå handler jeg ikke på REMA lenger. En kombinasjon av at den lokale REMAen er elendig og det nye som haregel kommet. Handlet sjelden på REMA tidligere også. Kiwi, Coop og bunnpris sine bleier funker like bra.

Skrevet

Tacolefser, baguetter, tacoskjell, nachochips, kyllingfilet, kaviar

Anonymous poster hash: 7ec15...fdb

Skrevet

Bleier og våtservietter er vel det vi bruker av rema sine egne produkter.

Skrevet

Bleier, hånd- og dusjsåpe, kylling, sjokolademelkpulver, nachos, baguetter, fruktpureer

Anonymous poster hash: 2fbdc...ed6
Skrevet

Det meste.

Anonymous poster hash: aecaf...9d6
Skrevet

Handler ikke så ofte på Rema men de har den beste tacosausen.

Anonymous poster hash: d8865...985

Skrevet

Jeg syns faktisk rema sin gulost er ganske god - smaksmessig litt mellomting mellom Jarlsberg og norvegia (og ikke seig og rar som firstprice sin). :P

Ellers kjøper vi bleier, tørre stellekluter, babysmoothieposer, kjøttdeig, bacon, tacotilbehør, syltetøy og mye mer. I jula kjøper vi også rema sin hvite julepølse og ikkeminst: skivet julesylte. Den var nydelig i år :P er generelt glad i produktene og kjøper de gjerne når det er noe jeg trenger, fremfor tilsvarende varer til høyere pris. 😊

Anonymous poster hash: 0f2e2...822

Skrevet

Bleier, våtservietter, smoothie, baguetter, egg, kjøttdeig, bacon, tacogreier, Leverpostei

Skrevet

Nesten alt..

Anonymous poster hash: 11ec5...5ba

Skrevet

Bleier og tørrservietter.

Anonymous poster hash: d312e...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...