Gå til innhold

Sykt barn fredag og mandag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan reglene? Måtte gå hjem fra jobb litt utover dagen på fredag pga sykt barn. Hvis jeg er hjemme i morgen og, teller de med dagene i helga og? Ved bruk av egenmelding er det jo sånn, men hvordan fungerer det ved sykt barn? Ikke IA-bedrift..

 

Anonymous poster hash: e1724...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt barn dager er kun for selve dagene du er borte og helgen regnes ikke med.

Har du far til ungene er det lurt å ta annen hver dag og vise arbeidsgivere at begges jobber er like viktige og at dere respekterer den andres jobb.



Anonymous poster hash: e5fc2...097
Skrevet

Sykt-barn tas ut enkeltvis. Ikke "3-dagers" som ved egenmelding. 

 

Signerer på det hun over skriver, la far være hjemme dersom mulig for å fordele dette på begge arbeidsgiverne. 



Anonymous poster hash: e92f3...5b3
Skrevet

Arbeidsgiver kan kreve legeattest fra dag 4. Hvis du er er hjemme med sykt barn på fredag regnes mandag som dag 4. De fleste arbeidsgivere bryr seg likevel ikke om å kreve dette med mindre de mistenker skulk.

 

Anonymous poster hash: 89c06...299

Skrevet

 

Sykt barn dager er kun for selve dagene du er borte og helgen regnes ikke med.

Har du far til ungene er det lurt å ta annen hver dag og vise arbeidsgivere at begges jobber er like viktige og at dere respekterer den andres jobb.

 

Anonymous poster hash: e5fc2...097

Tullete svar.

Annenhver dag.

Man tar det selvsagt etter hva man skal på jobb.

Nå jobber jeg med årsoppgjør og far har ikke ting som haster for øyeblikket.

 

Handler om å prioritere de som feks har møter som rammer flere personer etc.

Å slavisk ta annenhver dag er bare tøysete å si.

 

 

Anonymous poster hash: b264d...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...