Gå til innhold

Noen her som har vært uten meieriprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal gå hele februar uten melkeprodukter for å se hvordan kroppen responderer.

Noen her som har prøvd det? Merket du noe endringer?

Evt om du kjenner noen som har prøvd det.

Anonymous poster hash: a8154...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre vondt i magen, mindre kviser og mindre humørsvingninger. Spiser det av og til, men merker det godt etterpå

Anonymous poster hash: bb787...8cf

Skrevet

Jeg har i flere år unngått alt av melkeprodukter, men det pga allergi og intoleranse. Jeg ble jo selvfølgelig bedre. Føler også at leddene er bedre 'smurt' etterpå.

Så er vel ikke dette svaret dere var ute etter, men ville si ifra om at dere må huske å ta kalsium som tilskudd den mnd.

Anonymous poster hash: dded7...9ce

Skrevet

Gikk 10 mnd uten da datteren min var intolerant (ammet). Mye positivt, huden ble mye finere, mer energi, magen fungerte bedre og vekta gikk ned. Det var egentlig fantastisk! Men savnet etter ost, rømme og melkesjokolade innhentet meg når datteren min begynte å tåle melkeprotein. Gikk ned 27 kg, men har gått opp 7 igjen etter jeg begynte å spise melkeprodukter igjen 😱

Skrevet

Takk for svar 😊 Brokkoli,mandler,sesamfrø og egg inneholder kalsium så det skal gå helt fint 😊 i stedet for smør skal vi spise klarnet smør som vi lager selv, veldig enkelt 😊 HI

Anonymous poster hash: a8154...d78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...