Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Er det flere prøvere som synes dagene mellom eggløsning og første mulige testedag er slitsomme? Dagene mellom første mensdag og eggløsning er mye greiere, da skjer det jo noe, vi kan gjøre noe for å bli gravide... Så kommer alle disse håpløse dagene der man bare venter og lurer på om man kan være gravid... Om den ekstra brødskiven man plutselig måtte ha til frokost er fordi man har blitt gravidsulten, om litt ekstra luft i magen skyldes ertene til middag eller graviditet, om brystene egentlig pleier å være så ømme eller ikke før mensen, om murringene i magen er mensmurring eller graviditetsmurring... Jeg blir helt sprø av dette! Jeg vet egentlig at det bare er å slappe av og ta det som det kommer. Enten er jeg gravid, eller så er jeg det ikke. Jeg klarer det bare ikke, føler at perioden mellom eggløsning og mens kun dreier seg om å vente på den dagen der det kanskje, hvis jeg er heldig, går an å få en positiv test. Er det flere som har det slik? Klarer dere å få tankene over på noe annet? Hvordan? Anonymous poster hash: d8282...72d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Haha, huff, jeg har det på samme måten 😝 Også vet jeg av erfaring at jeg har "glemt" at jeg er prøver de gangene jeg har testet positivt. Så jeg føler jeg jinx'er det når jeg starter iherdig testing tidlig 😜 Jaja, sånn er det vel når man ønsker noe veldig 😂 Lykke til-håper testen viser positivt snart! Anonymous poster hash: ca1b6...817
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Jeg hadde det sånn sist vi prøvde å få barn. Holdt på å bli gæren etter 3 mnd så takk og lov for at det klaffet raskt eller hadde jeg blitt gal. Anonymous poster hash: 1237c...ea7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Så heldig dere er som forhåpentligvis skal bli mamma snart og syns at bare det er slitsomt å vente på testingen. Se positivt på det! Ikke alle er like heldige som dere Anonymous poster hash: 8b662...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå