Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Har i flere år til og fra slitt med ukontrollerte skjelvinger i høyre hånden. Dette vises spesielt om jeg skal drikke av et glass, eller holder noe med litt tyngde i hånda. Jobber i blomsterbutikk og det er passe ubehagelig når det ser ut som jeg har parkinson og jeg f.eks må binde buketten flere ganger eller prøve å bruke venstrehånda til best mulig evne. Jeg hadde lignende skjelvinger i høyre fot for 10 år siden og jeg ble da utredet i alle himmelretninger på ulike sykehus mtp hjernesvulst, epilepsi og en del andre ting. Alt var OK. Noen som har hatt lignende? Anonymous poster hash: 373fd...60c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Når du har fått det igjen og i en annen kroppsdel enn tidligere så bør du få det sjekket på nytt. Jeg har hatt det i både bein og armer, startet i ene hånden. Hos meg er det relatert til mineralmangel de ikke finner ut av, hovedsaklig problemer med kobberstoffskiftet. Anonymous poster hash: 628d5...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå