Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei! Forrige uke så glemte jeg en pille i P-pille brettet mitt noe som endte med at jeg begynte å blø, nå blør jeg på 10ende dagen, og på 7ende dagen med kraftige blødninger. Har ingen smerter da :/ noen som vet hva dette kan være ?? Pleier egentlig aldri å ha mens i mer enn maks 4 dager på disse P-pillene (mercillon) Anonymous poster hash: c2e08...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå