Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Har vært syk og har ikke fått dusjet på tre dager. Oppdaget plutselig etter å ha klødd meg der at det stinker oppå toppen av ørene mine innved festet til hodet. Lukter ikke slik annet sted på kroppen såvidt jeg vet. Er dette normalt? Andre som opplever det samme? Anonymous poster hash: aae4a...fbb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Det gjør det hos meg også, de dagene jeg ikke har vasket håret (vasker annenhver dag). Lukter ikke av håret mitt da heldigvis. Aner ikke hvorfor det er slik. Anonymous poster hash: bb0f3...395
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Hvordan klarer dere å snuse oppå deres egne ører...? Anonymous poster hash: 2475d...429
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Hvordan klarer dere å snuse oppå deres egne ører...? Anonymous poster hash: 2475d...429 Klødd meg der kjenner lukta på fingrene. Anonymous poster hash: aae4a...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå