Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei. Dere som ikke henger personlige bilder på veggene i huset, hva er grunnen til dette? Ikke ment som noe negativt noen veier, bare hadde en liten diskusjon i går, jeg har nemlig store bilder på veggen av barna, noen mente at det var finere med kunst. Anonymous poster hash: ff198...f7d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Smak og behag Anonymous poster hash: 19bea...179
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Smak og behag Anonymous poster hash: 19bea...179 Fordi jeg ikke finner bilder av barna mine eller meg i interiørbladene. Rettesnoren for hvordan vi med god smak lever... Anonymous poster hash: b4f2b...1eb
*Miss Marple* Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Fordi jeg ikke finner bilder av barna mine eller meg i interiørbladene. Rettesnoren for hvordan vi med god smak lever... Anonymous poster hash: b4f2b...1eb 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har personlige bilder på veggen, men ikke fotografier. Jeg ser rett og slett ikke poenget. I steden har jeg kunst, fine bruksgjenstander og ting ungene har laget. Bilder av mennesker gir meg lite. Jeg er ikke så opptatt av hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: 667ae...734
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Fordi jeg ikke finner bilder av barna mine eller meg i interiørbladene. Rettesnoren for hvordan vi med god smak lever... Anonymous poster hash: b4f2b...1eb Jeg har bilder av mine jeg, da:) Anonymous poster hash: 19bea...179
soleia Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Fordi jeg ikke finner bilder av barna mine eller meg i interiørbladene. Rettesnoren for hvordan vi med god smak lever... Anonymous poster hash: b4f2b...1eb De har kanskje "god smak", men det er ikkje spesiellt koseleg å besøkje interiørkatalogheimar.
Hjertefru Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har langt fra noe magasinhjem. Det meste er arvet, brukt og gammelt. Kan finne på å henge opp mormors broderte klokkestreng og barnehagekunst Har likevel forvist" familiebildene til trappeoppgangen. Tror det henger sammen med "moten" da vi etablerte oss på 90-tallet. På slutten av 80-tallet var det vanlig med svære familiebilder hos folk. Brude-og barnebilder, gjerne med stor gullramme med utskjæringer. Vi bestemte oss fort for at dette var harry" og sånn skulle hvertfall ikke vi ha det Unge og lovende som vi var. De familiebildene som folk har nå er mye mer kreative og fine, selv om jeg får litt mark av at alle som går til fotografen skal ha hvit topp, dongery og nakne føtter.... Så her har det bare blitt sånn, selv om jeg synes familiebilder er finere enn masseprodusert kunst og (grøss) veggord...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 Fordi jeg har gipsvegger og hater hull i veggene🙈 Anonymous poster hash: eeb82...71f
sug lut Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Jeg synes det er kjedelige bilder. Jeg gidder ikke ha kjedelige vsgger.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 Her har vi familiebilder på en hylle, ikke på veggen. Da er det bilder av dem som ikke bor hos oss (f eks mannens familie i utlandet), av dem som er døde (våre besteforeldre o.l.) og ett av hvert av barna. Så er vi ferdige med familien på ett sted. På veggene er det diverse kunst; arvet eller selvkjøpt. Anonymous poster hash: e4d96...93a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #13 Skrevet 21. januar 2017 Og jeg hater kunst! Spesielt om man ikke ser opp eller ned på bildet. Betale flere tusen for noen flekkete lerret..., nei, det er ikke for meg! Vi har bilder av steder, folk og begivenheter som betyr noe for oss. Og hva andre mener driter vi i 😂 Anonymous poster hash: 05893...7d3
prekæs Skrevet 21. januar 2017 #14 Skrevet 21. januar 2017 Ja, men har kommet fram til at noen er for dominerende og det blir for mange etter hvert. Derfor har mesteparten blitt satt inn i et stort album.
Mandala Skrevet 21. januar 2017 #15 Skrevet 21. januar 2017 Jeg ser jo barna mine nesten hver dag, trenger ikke ha dem på veggen i tillegg. Og så synes jeg bilder fra fotograf er utrolig kleine og kjedelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå