Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er den du har nå?

Anonymous poster hash: 36d2a...60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de slutter å fungere. Får alltid lånt meg en å ha når de andre slutter å fungere. Den jeg har nå er 1.5 år.

Anonymous poster hash: 38c63...690

Skrevet

Bestandig byttet etter 1 år. Nå har jeg hatt min i snart 2,5 år og den har knust skjerm. Mobilen betyr liksom ikke like mye som før 😁 Jeg gidder ikke kjøpe ny. Den funker sånn halvveis. Men får sett netflix å sendt litt snap, det holder for meg.

Anonymous poster hash: 1cc52...71a

Skrevet

Hvert femte år kanskje? Den jeg har nå kjøpte jeg for 3 år siden. Var ikke noe galt med den forrige men mistet den i do og da sluttet den å fungere.

Anonymous poster hash: e0368...f4e

Skrevet

Min nåværende er vel en... et halvår gammel? Tror jeg. iPhone 7. Jeg kjøper så snart det kommer en ny iPhone. Må ha, bare må ha, når det kommer en ny. :P

Anonymous poster hash: 4d3be...059
Skrevet

Min nåværende er vel en... et halvår gammel? Tror jeg. iPhone 7. Jeg kjøper så snart det kommer en ny iPhone. Må ha, bare må ha, når det kommer en ny. :P

Så trist....

Mine blir byttet når de ikke fungerer for meg lenger. Kjøpte ny på våren i fjor, den gamle virket men batteriet tappet seg fort. Et barn i familien overtok den, da det fungerte fint til slikt bruk. Jeg vurderer egentlig å legge den bort når den er ca to år og ta den frem igjen et snaut år etter slik at yngste kan overta den. Tenker det er bedre enn å kjøpe ny telefon til henne. 

Anonymous poster hash: d7fb6...ec0

Skrevet

Jeg kjøper ny når den jeg har slutter å fungere. Som oftest varer de mellom 1 1/2 - 2 år, men jeg er veldig klumsete så derfor blir de ofte ødelagt 🙄

Anonymous poster hash: 2e007...2b6

Skrevet

Jeg kjøper ny når de er betydelig redusert. Den jeg har nå er ca.1 år. Funker enn så øenge godt 😊

Men jeg kjøper ikke toppmodellene. Den jeg har nå er den dyreste jeg har hatt, og den kostet vel 3300kr.

Skrevet

Når den blir ødelagt eller jeg ser at det nærmer seg. F.eks på den forrige jeg hadde varte til slutt batteriet et par timer (i veska) før den måtte lades igjen.

Den jeg har nå er vel 1,5 år tror jeg. Ingen planer om å bytte den enda.

Skrevet

Så trist....

Anonymous poster hash: d7fb6...ec0

Hva? Hvorfor det? Jeg liker å følge med i utviklingen. Jeg liker å ha det beste. Hva er trist med det?

Skrevet

Hva? Hvorfor det? Jeg liker å følge med i utviklingen. Jeg liker å ha det beste. Hva er trist med det?

At det er ekstremt materialistisk og lite miljøvennlig for eksempel?

(Ikke hun som kommenterte, men veldig enig).

Til Hi - når den slutter å fungere. Nåværende iPhone 5 har jeg hatt i 4 år.

Anonymous poster hash: 4a450...f1a

Skrevet

Takk for den! Flere personangrep på lager? Bare fordi jeg er glad i iPhone eller?

Skrevet

(Ikke hun som kommenterte, men veldig enig).

Til Hi - når den slutter å fungere. Nåværende iPhone 5 har jeg hatt i 4 år.

Hva vet vel du om hva hun er? Kanskje hun selger tidligere telefon slik at de som ønsker å kjøpe brukt får mulighet til det? Kanskje arver hun vekk den gamle telefonen til noen i familien?

Anonymous poster hash: 2e007...2b6

Skrevet

Kjøper ny når den jeg har blir ødelagt. Nærmer meg femte året med den jeg har nå. Gikk over til LG-telefon for noen mobiler siden, og de holder godt. Ikke så mye som en ripe i skjermen, og innmaten funker også bra. Har "slettet" telefonen en gang, siden den gikk så tregt. 

Jeg hater å bytte mobil da, så jeg er glad jeg kan ha mine lenge. Selv om jeg føler meg utdatert noen ganger :P 

Anonymous poster hash: f908e...ec2
Skrevet

Hvert andre til tredje år, da synes jeg de begynner "lugge" litt.

Kjøper aldri toppmodellene da, de gangene jeg har kjøpt mobil har det ofte akkurat kommet en ny modell og da er det kampanjer på de som er et par generasjoner gamle. Passer meg fint.

Den jeg har nå kjøpte jeg i juni i fjor.

Anonymous poster hash: c88bb...4a0
Skrevet

Hmmm, hvor gammel er den jeg har nå, det er jeg jammen ikke sikker på. Men den er minst 8 år

Anonymous poster hash: 8a4c8...520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...