Gå til innhold

Holder tre pizzaer til 6 voksne å ett barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir kanskje litt lite?

Anonymous poster hash: 86f3c...8a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor store pizzaene er.

Men om det er tre store fra f.eks. Peppes så burde det holde.

Anonymous poster hash: ab8c9...04b

Skrevet

Ja det er tre store langpanne pizzaer. 

Anonymous poster hash: 86f3c...8a5
Skrevet

* OG

Anonymous poster hash: 91da7...603

Skrevet

Burde være mer enn nok! Vi pleier å ha en langpanne til to voksne og to barn (eldste barnet spiser mer enn meg).

Men når jeg leste innlegget om tacobursdagen, så blir jeg litt satt ut av hvor mye enkelte spiser..

Anonymous poster hash: e268b...cb4

Skrevet

Vi har en langpanne til meg og mannen (da er vi godt mette etterpå!), men det er med italiensk bunn.

Anonymous poster hash: 9347a...b8f

Skrevet

Fire per pizza tenker jeg.

Med mindre det er storspisere.

Anonymous poster hash: cf80c...a70

Skrevet

Mer enn nok.

Anonymous poster hash: 5f9c4...ce0

Skrevet

Mer enn nok, mener jeg.

Vi lager en langpanne her hjemme. Tykk bunn.

Kun mannen og jeg, og det er alltid rikelig til overs neste dag ;)

Anonymous poster hash: fb73a...918

Skrevet

Mer enn nok. Regner med at det lir litt til frokost dagen etter også

Anonymous poster hash: afb9f...7d9
Skrevet

Synes det er lite. Beregn 3-4 stykker pr voksen

Anonymous poster hash: 0b1df...89e

Skrevet

Lag 4 👍

Anonymous poster hash: a1c3b...e7d

Skrevet

Vi var 1 barn og 8 voksne, lagde to pizzaer som begge dekket hele stekeplata. Det ble 1 stykke til overst.

Anonymous poster hash: d7794...579

Skrevet

Ikke alltid lett å beregne, men jeg tenker at det bør være mer enn nok. Hvis de er veldig storspiste kan du servere salat ved siden av eller ha en par hvitløksbrød i fryseboksen som back up.

Det er imidlertid noe med det å spise sammen, det er koselig og maten smaker ekstra godt.

Skrevet

Vi var 1 barn og 8 voksne, lagde to pizzaer som begge dekket hele stekeplata. Det ble 1 stykke til overst. Anonymous poster hash: d7794...579

Blir jo "alltid" igjen en bit. Ingen tar jo siste, det er jo ikke høflig. Det er mulig de hadde spist mye mer om det var mye mer.

Anonymous poster hash: 23b51...d60

Skrevet

Meir enn nok.  Når eg lagar ein langpannepizza til oss fire, der ungane er ganske små enno, så har me 1/3- 1/4 att til neste dag, og då er vi veldig mette.

Skrevet

Skulle til å skrive ja. Men ved en sammenkomst for noen uker siden var vi 4 voksne og 4 barn, bestilte 3 store pizzaer fra Dolly Dimple's og det ble faktisk for lite...3 av barna er småspiste.

Anonymous poster hash: 1c840...d7f

Skrevet

Kommer jo helt an på hvem de voksne er.

Eks'en min og kompisene hans: Klart for lite

Mine kvinnelige kolleger på jobben: Klart for mye

Skrevet

Vi bestilte en dag for litt siden. 5 voksne og to barn, det ble igjen en hel pizza+1 stykke

Anonymous poster hash: 857c0...b69

Skrevet

Hjemmelagde langpannepizza er jo ganske mettende. Ivertfall den som jeg lager😉. Ha godt med fyll på og ikke spar på kjøttdeigen og ha på mye ost. Lager tykk bunn. Pleier også å lage en salat å ha til å en rømme og hvitløksdressing.

Jeg lager en pizza til oss to voksne og 3 barn. Pleier alltid å være litt til overs.

Skrevet

Hjemmelagde langpannepizza er jo ganske mettende. Ivertfall den som jeg lager. Ha godt med fyll på og ikke spar på kjøttdeigen og ha på mye ost. Lager tykk bunn. Pleier også å lage en salat å ha til å en rømme og hvitløksdressing.

Jeg lager en pizza til oss to voksne og 3 barn. Pleier alltid å være litt til overs.

Kjøttdeig? Du tar det for gitt at alle bruker kjøttdeig? Kjedelig det da...

Anonymous poster hash: 23b51...d60

Skrevet

Spørs hva slags pizza det er.

Vi er 2 voksne og 2 skolebarn. 2 store pizzaer fra Pizzabakeren holder akkurat til oss.

Lager jeg pizza hjemme, langpannepizza kan man være i alle fall 5 voksne sultne mannfolk på 1 pizza.

Skrevet

Kjøttdeig? Du tar det for gitt at alle bruker kjøttdeig? Kjedelig det da...Anonymous poster hash: 23b51...d60

Nei tar ikke det for gitt. Det meste kan brukes. Selv bruker vi både kjøttdeig, pølse,biffkjøtt, skinke,reker, blåskjell og ellers det jeg har tilgjengelig. Men brukte egentlig bare kjøttdeig som eks da det er en veldig vanlig ingridiens i hjemmelaget pizza.

Skrevet

Spørs litt på settingen; hvis det er middag til kjernefamilien på fredagskvelden - mer enn nok. Men hvis det er feiring av noe slag, og jeg har invitert folk, så ville jeg ha lagd litt mer. Da er det viktig for meg at det er ekstra, så folk kan spise til de skjems, om de vil. Og så vil jeg gjerne at det skal være litt igjen, slik at folk kan spise litt mer utpå kvelden hvis de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...