Gå til innhold

Far oppgir feil opplysninger i søknad om bidragsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke hatt samvær de siste 5 årene grunnet lite interesse så det er hans eget valg. Han pleier en gang i året å sende bidragsendring for å få ned bidraget. Det har han også gjort i år bortsett fra nå skriver han uriktige opplysninger. Han har krysset av for at barnet er der 8 netter i mnd.

Når jeg da skal svare på dette må jo jeg krysse av for 0 netter men hva blir utfallet da? Dette blir jo ord mot ord. Nav har ingen kontroll på dette.

Anonymous poster hash: f1314...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært på noe reise eller noe som har hatt billett i barnets navn?

Anonymous poster hash: e996e...763

Skrevet

Har dere vært på noe reise eller noe som har hatt billett i barnets navn?

Anonymous poster hash: e996e...763

Ja vi er på sommerferie til utlandet 2 uker om sommeren. Hun har da eget pass og billett. Så jeg må dokumentere at hun ikke har fast samvær med far?

H.i

Skrevet

Hadde krysset av 0. Så hadde jeg skrevet i rubrikken for tilleggsopplysninger at far har ikke samvær selvom han oppgir noe annet.

Da er det opp til han å bevise disse 8 nettene per mnd.

Anonymous poster hash: 1be7e...7dc

Skrevet

Hadde krysset av 0. Så hadde jeg skrevet i rubrikken for tilleggsopplysninger at far har ikke samvær selvom han oppgir noe annet.

Da er det opp til han å bevise disse 8 nettene per mnd.

Ja det er det jeg også tenker. At det får bli hans jobb å bevise disse 8 nettene. Barnet er dessuten tenåring så hun kan forsåvidt snakke for seg selv. Forstår ikke at det går an å lyve sånn for å betale mindre.

H.i

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker. At det får bli hans jobb å bevise disse 8 nettene. Barnet er dessuten tenåring så hun kan forsåvidt snakke for seg selv. Forstår ikke at det går an å lyve sånn for å betale mindre.

H.i

Nei, det skulle ikke vært mulig.. men dessverre er det det! Har stått i samme kampen i 11 år med min eks som heller ikke har samvær 😡

Lurer seg unna bidrag, trikser og fikser, bytter jobber og flytter hyppig for å lure seg unna.

Skrevet

Barnehage kan bekrefte hvem som henter og leverer før og etter helger? Det er noen som henter og leverer hjemme, men det kan være noe hjelp?

Anonymous poster hash: e3762...682

Skrevet

Nei, det skulle ikke vært mulig.. men dessverre er det det! Har stått i samme kampen i 11 år med min eks som heller ikke har samvær 😡

Lurer seg unna bidrag, trikser og fikser, bytter jobber og flytter hyppig for å lure seg unna.

Uff ja synd det finnes flere av disse. Han her hadde samvær frem til hun var 8 år og så var det plutselig slutt da han giftet seg og fikk to nye barn. Han har eget firma og tjener godt over 1 mill så han har det godt økonomisk.

Skrevet

Barnehage kan bekrefte hvem som henter og leverer før og etter helger? Det er noen som henter og leverer hjemme, men det kan være noe hjelp?

Anonymous poster hash: e3762...682

Nei hun er 14 år så ingen som kan bekrefte dette. Hun kan forsåvidt bekrefte det selv da. Men vil helst ikke blande henne inn i dette.

H.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...