Gå til innhold

Hva slags sete bruker din 7åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

 

Anonymous poster hash: dda45...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pute



Anonymous poster hash: cc153...eb9
Skrevet

Britax adventure beltestol. Den skal han bruke i de neste 3 årene også. Da er minstemann 4 og skal overta setet etter han.

Da blir det evt pute om nødvendig på eldste.

Skrevet

Besafe izi up beltestol :)

Skrevet

Cybex beltesol og pute i bil nr 2.

 

Anonymous poster hash: f7f78...fdd

Skrevet

Cybex beltestol

 

Anonymous poster hash: 5f8e6...f03

Skrevet

besafe pute med rygg.



Anonymous poster hash: 751a6...c98
Skrevet

Beltestol fra Biltema



Anonymous poster hash: f40e8...bfc
Skrevet

I hovedbilen concorde transformer pro og i bil nr 2 en billig beltestol.

Blir nok pute etterhvert i bil nr 2 siden sete der begynner å bli litt lite. Men det gan har i hovedbildet er det ennå mye plass i, det kan fortsatt økes mye i både høyde og bredde.

 

Anonymous poster hash: b333d...6ea

Skrevet

Bruker ikke sete. Er over 140. Men før det bare bilpute

 

Anonymous poster hash: c57b4...1d7

Skrevet

Cybex beltestol her også.

 

Anonymous poster hash: 7d3c8...452

Skrevet

Cybex beltestol eller pute.

 

Anonymous poster hash: 34798...4d7

Skrevet

Britax beltestol (som hun bruker fremdeles 9 år nå)

Skrevet

Pute

 

Anonymous poster hash: 7458b...fd8

Skrevet

Min er riktignok 10 men han har brukt samme stol i flere år, mener det er en Britax beltestol.

 

Anonymous poster hash: 42c3f...831

Skrevet

Besafe, beltestol



Anonymous poster hash: d1f7d...896
Skrevet

Han bruker beltestol. Er 135 cm og 29 kg

 

Anonymous poster hash: 0a0f0...99a

Skrevet

Vi har kjøpt en forholdsvis dyr, for 8 år siden 2000 kr Tror det er britax, kjempe elendig stol. Kjempe hard, så når vi er på lengre turer stopper blodsirulasjon i rumpe og lår og det blir et vanittig styr. God gammaldags tresmak i ræva.

Så har vi kjøpt to stoler til tvillingene på biltema 300 kr stk. Kjempe fine stoler. Veldig god nakkestøtte, og stolen er hovedsakelig av isopor, så den er myk, og faktisk veldig solid.

Skrevet

Besafe izi up og cybex solution

Skrevet

Britax. Holder en stund til. Syv år i februar, 133 cm høy.

 

Anonymous poster hash: 23404...22a

Skrevet

Cybex solution x2fix

 

Nå er han 9 år da, men brukte den som syvåring også.

Skrevet

Besafe izi up



Anonymous poster hash: 2c869...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...