Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 ?? Anonymous poster hash: dda45...ef4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 pute Anonymous poster hash: cc153...eb9
Meg og alle gutta Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Britax adventure beltestol. Den skal han bruke i de neste 3 årene også. Da er minstemann 4 og skal overta setet etter han. Da blir det evt pute om nødvendig på eldste.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Besafe izi up beltestol
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Cybex beltesol og pute i bil nr 2. Anonymous poster hash: f7f78...fdd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Cybex beltestol Anonymous poster hash: 5f8e6...f03
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 besafe pute med rygg. Anonymous poster hash: 751a6...c98
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Beltestol fra Biltema Anonymous poster hash: f40e8...bfc
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 I hovedbilen concorde transformer pro og i bil nr 2 en billig beltestol. Blir nok pute etterhvert i bil nr 2 siden sete der begynner å bli litt lite. Men det gan har i hovedbildet er det ennå mye plass i, det kan fortsatt økes mye i både høyde og bredde. Anonymous poster hash: b333d...6ea
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Bruker ikke sete. Er over 140. Men før det bare bilpute Anonymous poster hash: c57b4...1d7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 Cybex beltestol her også. Anonymous poster hash: 7d3c8...452
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 Cybex beltestol eller pute. Anonymous poster hash: 34798...4d7
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 Britax beltestol (som hun bruker fremdeles 9 år nå)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Pute Anonymous poster hash: 7458b...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Min er riktignok 10 men han har brukt samme stol i flere år, mener det er en Britax beltestol. Anonymous poster hash: 42c3f...831
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 Besafe, beltestol Anonymous poster hash: d1f7d...896
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 Han bruker beltestol. Er 135 cm og 29 kg Anonymous poster hash: 0a0f0...99a
Lady lovely locks Skrevet 15. januar 2017 #21 Skrevet 15. januar 2017 Vi har kjøpt en forholdsvis dyr, for 8 år siden 2000 kr Tror det er britax, kjempe elendig stol. Kjempe hard, så når vi er på lengre turer stopper blodsirulasjon i rumpe og lår og det blir et vanittig styr. God gammaldags tresmak i ræva. Så har vi kjøpt to stoler til tvillingene på biltema 300 kr stk. Kjempe fine stoler. Veldig god nakkestøtte, og stolen er hovedsakelig av isopor, så den er myk, og faktisk veldig solid.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #23 Skrevet 15. januar 2017 Britax. Holder en stund til. Syv år i februar, 133 cm høy. Anonymous poster hash: 23404...22a
Serepta Skrevet 15. januar 2017 #24 Skrevet 15. januar 2017 Cybex solution x2fix Nå er han 9 år da, men brukte den som syvåring også.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #25 Skrevet 15. januar 2017 Besafe izi up Anonymous poster hash: 2c869...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå