Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 https://vimeo.com/11352212 Filmen handler om dansegutter i Afghanistan. Tragisk, og forklarer vel hvorfor det går til helvete med hele landet. Siden så mange afghanere kommer til Norge i disse dager, så er det verdt å se hva slags traumer mange av dem har med seg i bagasjen. Anonymous poster hash: b728c...381
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Hva er en dansegutt? Og det er vel bare mennesker som Listhaug som ikke skjønner at de fleste som kommer her ikke gjør det på gøy. Anonymous poster hash: d56a6...22f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Får bare opp at man ikke kan se det. Hva er dansegutt? Anonymous poster hash: f2abb...a46
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 En dansegutt fungerer i praksis som en underholder (danser) og prostituert. Ikke sammenlikn meg med Sylvi, jeg skriver ingen steder at jeg ikke vil ha dem inn i landet. Vi må forstå hva slags bagasje de kommer med, for å kunne hjelpe. Hvis dere søker på dancing boys of Afghanistan, så kommer nok videoen opp. Anonymous poster hash: b728c...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå