Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg fikk plutselig vondt i korsryggen (onsdag)og da kun høyre side.stråler ned mot rumpa og litt ned beinet og. Er 5uker gravid. Nå når jeg skulle opp fra senga klarte jeg ikke snu meg til siden. Fikk til slutt karret meg opp. Smerten er så intens og konstsnt at jeg begynte å grine.(har normalt veldig høy smerteterskel)hva hjelper? Mannen har hentet varmeflaske til meg som jeg har lagt meg på nå. Vil paracet hjelpe? Andre som har opplevd plutselige smerter i korsrygg og at de forsvinner like kjapt som de kom omtrendt? Smerten har vært økende siden onsdag. Med en topp i går og i dag. Føler meg jo helt invalid Anonymous poster hash: e8c38...bc1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Bekkenlåsning? Eller låsning i ryggen kanskje. Gå til legen! Du trenger vel uansett sykemelding? Anonymous poster hash: 75939...613
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Bekkenlåsning? Eller låsning i ryggen kanskje. Gå til legen! Du trenger vel uansett sykemelding? Anonymous poster hash: 75939...613 Var hjemme fra jobb på fredag. Ringte legen på torsdag. Hadde smerter men tenkte liksom at det skulle gå over/bli bedre. Fikk time til slutten av januar. Men ja... om det ikke gir seg til mandag må jeg jo ha sykemelding, men har igrunn mulighet for hjemmekontor og.. så vi får se. Der vel ikke noe legen kan gjøre med smertene? Å medisinere seg med smertestillende er vel ikke så heldig når man er gravid! HI Anonymous poster hash: e8c38...bc1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Jeg hadde lignende men da etter graviditeten. Kan det være ishassmerter? Du kan jo ta kontakt med fysio også? Anonymous poster hash: 54086...4be
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Få en sjekk hos en kiropraktor eller naprapat. Kiropraktor kan også henvise deg videre om nødvendig. Anonymous poster hash: 34f13...b1f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Var hjemme fra jobb på fredag. Ringte legen på torsdag. Hadde smerter men tenkte liksom at det skulle gå over/bli bedre. Fikk time til slutten av januar. Men ja... om det ikke gir seg til mandag må jeg jo ha sykemelding, men har igrunn mulighet for hjemmekontor og.. så vi får se. Der vel ikke noe legen kan gjøre med smertene? Å medisinere seg med smertestillende er vel ikke så heldig når man er gravid! HI Anonymous poster hash: e8c38...bc1 Legen kan gjøre mye.Du kan henvises til eksperter, for eksempel fyseoterapaut. Du kan få øvelser. Du kan få medisiner og treningsprogram og ikke minst kan du finne ut hva smertene skyldes. Anonymous poster hash: 5363b...25f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Høres ut som isjasnerva er i klem eller bekkenlåsning. Kiropraktor er nok beste løsningen. Anonymous poster hash: a9ab4...534
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Takk for svar dere! Jeg får ringe kiropraktoren min på mandag! Anonymous poster hash: e8c38...bc1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 Legen kan gjøre mye. Du kan henvises til eksperter, for eksempel fyseoterapaut. Du kan få øvelser. Du kan få medisiner og treningsprogram og ikke minst kan du finne ut hva smertene skyldes. Anonymous poster hash: 5363b...25f Tror jeg har vært to ganger til lege tidligere pga vond rygg. Kun fått sykemelding og beskjed om å ta det med ro, ikke løfte. Aldri sett pårygg,kjent,henvist meg noe sted. Har ikke sånn kjempe tro på legen 🙈😂 Hi Anonymous poster hash: e8c38...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå