Gå til innhold

Hva er statistikk for jente etter 2 gutter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!!

 

Anonymous poster hash: 8013c...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50/50



Anonymous poster hash: d96ac...dd5
Skrevet

Ca 55% gutt og 45%jente tenker jeg. Det kan være sykdom som gjør at man bare kan få et kjønn eller at det er større sjanse for abort av et kjønn enn av det andre.

 

Anonymous poster hash: a6514...5ed

Skrevet

Jeg husker at jeg leste et sted at sjansen for å få jente øker med mannens alder. Men jeg har ikke noen kilde til å backe det opp, altså.

Skrevet

Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!!

 

Anonymous poster hash: 8013c...158

Spennende😍

Heldige du💕💕💕 Gled deg til babytida...💕

Vi fikk 2 gutter, så ei jente. Men har flere venner med 3 gutter også. Er litt tilfeldig.

 

 

Hilsen babysyk med en baby på 5 mnd😍

 

Anonymous poster hash: 3f149...bb2

Skrevet

Både jeg, 2 kolleger og mannens søster har 3 gutter. Kusina mi og ei venninne fikk 3 jenter. 1 bekjent fikk gutt etter 2 jenter. Det er de jeg kjenner som har fått nr 3 etter to av samme kjønn.

 

Mener å ha lest at det er litt større sjanse for samme kjønn på tredje også om man først har to av samme kjønn. Selvom jeg ikke helt klarer å forstå at det skulle være logisk.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: b58f2...3f4

Skrevet

51/49? Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 4134f...bdf

Skrevet

jeg fikk en gutt til etter 2 gutter,men den 4 gangen kom jenta :)



Anonymous poster hash: 4c50b...ea7
Skrevet

jeg fikk en gutt til etter 2 gutter,men den 4 gangen kom jenta :)Anonymous poster hash: 4c50b...ea7

Så det var henne du ventet på? Hadde du stoppet på 3 om det var jente da?

 

Anonymous poster hash: bd4bd...589

Skrevet

Så det var henne du ventet på? Hadde du stoppet på 3 om det var jente da?

 

Anonymous poster hash: bd4bd...589

 

 

Nei, vil vil ha 5 barn :)

 

Anonymous poster hash: 4c50b...ea7

Skrevet

Svigermor fikk tre gutter. 

 

De tre guttene fikk til sammen 7 gutter.

 

Så da jeg ble gravid for tredje gang var alle helt sikre på at det ble gutt igjen, det fødes ikke jenter i familien til mannen min ;)

 

Men jammen ble det en jente gitt, så vi fikk jente etter to gutter.



Anonymous poster hash: bd731...591
Skrevet

Fikk jente etter to gutter

 

Anonymous poster hash: d4581...89f

Skrevet

Etterkommere etter min mormor var jeg siste jenta. Alle barnebarn, oldebarn og tipp oldebarn født etter meg var gutter. Så i mai fikk jeg ei jenta, den første på 33 år. Og for ett par mnd siden fikk min kusine sønn ei datter etter 2 gutter.

På kusina til min mamma sin side har det ikke blitt født gutt på 34 år.

 

Anonymous poster hash: c15ab...904

Skrevet

På den lille plassen jeg bor får mange to gutter, så ei jente. Overraskende mange familier som har den rekkefølgen.

 

Anonymous poster hash: f735b...b89

Skrevet

Statistikken er nøyaktig lik for nr 3 som nr 1 og 2. Selv om vi gjerne ønsker det annerledes.

Skrevet

Ei venninne av meg fikk jente etter 4 gutter.

 

 

Anonymous poster hash: 6cb30...2a8

Skrevet

Jente etter to gutter her

 

Anonymous poster hash: 79c7a...c99

Skrevet

Jeg og kjenner flere, spred i alder da 😉 som har 2 gutter og så jente

 

Anonymous poster hash: 26f99...299

Skrevet

Hvis du har samme mann er det sannsynligvis hans "guttesvømmere" som er raskest/trives best. Så sjansen er under 20% hvis man ser på alle tilgjengelige familier med 3 barn der de to eldste er gutter.

 

MEN sjansen, idet man starter hvert nytt sv.skap, er jo 50%...

 

Anonymous poster hash: b0102...c72

Skrevet

Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!!

 

Anonymous poster hash: 8013c...158

Jeg fikk jente etter 2 gutter 😊

 

Anonymous poster hash: dc1d2...cb5

Skrevet

Vi fikk først 2 gutter og så jente 😁. Når jeg var på ul med nr 3 og jeg sa at vi hadde 2 gutter så sa jordmoren at da kunne hun nesten garantere for at nr 3 også var en gutt, for kjønn er vist ikke då tilfeldig som vi skal ha det til det er arvelig.

Jeg er nå gravid med nr 4 og er supersendt på kjønn 😉 alle 4 har samme far.

Skrevet

første er gutt så kom de 2 jenter

 

Anonymous poster hash: 258e3...ee5

Skrevet

Det er 50/50

Men så er det noen menn som bare har jente svømmere, eller bare gutte svømmere. Og noen egg tar visst barr i mot guttesvømmere og noen tar bare i mot jente svømmere.

Du kan sikkert Google og finne troverdigheten av dette.

 

Vet om en familie der de fikk 4 gutter.

Disse guttene er nå voksne, og de har barn, og de har bare gutter.

 

Slik er det av og til, men utgangspunktet er 50%

 

Anonymous poster hash: 46986...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...