Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!! Anonymous poster hash: 8013c...158
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 50/50 Anonymous poster hash: d96ac...dd5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 https://www.ssb.no/a/samfunnsspeilet/utg/200903/01/tab-2009-06-15-02.html Så vidt jeg kan se er det 48,5% sjanse for jente Anonymous poster hash: 7e95d...309
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Ca 55% gutt og 45%jente tenker jeg. Det kan være sykdom som gjør at man bare kan få et kjønn eller at det er større sjanse for abort av et kjønn enn av det andre. Anonymous poster hash: a6514...5ed
the amazing spidermamma Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Jeg husker at jeg leste et sted at sjansen for å få jente øker med mannens alder. Men jeg har ikke noen kilde til å backe det opp, altså.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!! Anonymous poster hash: 8013c...158 Spennende😍 Heldige du💕💕💕 Gled deg til babytida...💕 Vi fikk 2 gutter, så ei jente. Men har flere venner med 3 gutter også. Er litt tilfeldig. Hilsen babysyk med en baby på 5 mnd😍 Anonymous poster hash: 3f149...bb2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Både jeg, 2 kolleger og mannens søster har 3 gutter. Kusina mi og ei venninne fikk 3 jenter. 1 bekjent fikk gutt etter 2 jenter. Det er de jeg kjenner som har fått nr 3 etter to av samme kjønn. Mener å ha lest at det er litt større sjanse for samme kjønn på tredje også om man først har to av samme kjønn. Selvom jeg ikke helt klarer å forstå at det skulle være logisk. Anonymous poster hash: b58f2...3f4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 51/49? Lykke til Anonymous poster hash: 4134f...bdf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 jeg fikk en gutt til etter 2 gutter,men den 4 gangen kom jenta Anonymous poster hash: 4c50b...ea7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 jeg fikk en gutt til etter 2 gutter,men den 4 gangen kom jenta Anonymous poster hash: 4c50b...ea7 Så det var henne du ventet på? Hadde du stoppet på 3 om det var jente da? Anonymous poster hash: bd4bd...589
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Så det var henne du ventet på? Hadde du stoppet på 3 om det var jente da? Anonymous poster hash: bd4bd...589 Nei, vil vil ha 5 barn Anonymous poster hash: 4c50b...ea7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Svigermor fikk tre gutter. De tre guttene fikk til sammen 7 gutter. Så da jeg ble gravid for tredje gang var alle helt sikre på at det ble gutt igjen, det fødes ikke jenter i familien til mannen min Men jammen ble det en jente gitt, så vi fikk jente etter to gutter. Anonymous poster hash: bd731...591
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 Fikk jente etter to gutter Anonymous poster hash: d4581...89f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 Etterkommere etter min mormor var jeg siste jenta. Alle barnebarn, oldebarn og tipp oldebarn født etter meg var gutter. Så i mai fikk jeg ei jenta, den første på 33 år. Og for ett par mnd siden fikk min kusine sønn ei datter etter 2 gutter. På kusina til min mamma sin side har det ikke blitt født gutt på 34 år. Anonymous poster hash: c15ab...904
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 På den lille plassen jeg bor får mange to gutter, så ei jente. Overraskende mange familier som har den rekkefølgen. Anonymous poster hash: f735b...b89
SuperFries Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Statistikken er nøyaktig lik for nr 3 som nr 1 og 2. Selv om vi gjerne ønsker det annerledes.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Ei venninne av meg fikk jente etter 4 gutter. Anonymous poster hash: 6cb30...2a8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 Jente etter to gutter her Anonymous poster hash: 79c7a...c99
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 Jeg og kjenner flere, spred i alder da 😉 som har 2 gutter og så jente Anonymous poster hash: 26f99...299
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #20 Skrevet 16. januar 2017 Hvis du har samme mann er det sannsynligvis hans "guttesvømmere" som er raskest/trives best. Så sjansen er under 20% hvis man ser på alle tilgjengelige familier med 3 barn der de to eldste er gutter. MEN sjansen, idet man starter hvert nytt sv.skap, er jo 50%... Anonymous poster hash: b0102...c72
Gjest 5 andre Skrevet 16. januar 2017 #21 Skrevet 16. januar 2017 Hvis du er litt nerdete som meg, er det interessant lesing hos SSB. Der er det statistikk og ikke personlige erfaringer som teller 😉 https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/blir-det-gutt-eller-jente
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #22 Skrevet 16. januar 2017 Lurer litt på det 😃 Termin nå straks, vi vet ikke kjønn ❤️ men vårt første barn var syk når han ble født, så vil presisere at det IKKE spiller noen rolle. Vet hvor fantastisk det er med gutter 💙 Men lurer sånn på hva som kan være der inne!!! Anonymous poster hash: 8013c...158 Jeg fikk jente etter 2 gutter 😊 Anonymous poster hash: dc1d2...cb5
3 i april Skrevet 16. januar 2017 #23 Skrevet 16. januar 2017 Vi fikk først 2 gutter og så jente 😁. Når jeg var på ul med nr 3 og jeg sa at vi hadde 2 gutter så sa jordmoren at da kunne hun nesten garantere for at nr 3 også var en gutt, for kjønn er vist ikke då tilfeldig som vi skal ha det til det er arvelig. Jeg er nå gravid med nr 4 og er supersendt på kjønn 😉 alle 4 har samme far.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #24 Skrevet 16. januar 2017 første er gutt så kom de 2 jenter Anonymous poster hash: 258e3...ee5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #25 Skrevet 16. januar 2017 Det er 50/50 Men så er det noen menn som bare har jente svømmere, eller bare gutte svømmere. Og noen egg tar visst barr i mot guttesvømmere og noen tar bare i mot jente svømmere. Du kan sikkert Google og finne troverdigheten av dette. Vet om en familie der de fikk 4 gutter. Disse guttene er nå voksne, og de har barn, og de har bare gutter. Slik er det av og til, men utgangspunktet er 50% Anonymous poster hash: 46986...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå