Gå til innhold

Mannen har vært bortreist siden torsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg nyyyyter det.

Har ikke lyst til at han skal komme hjem i morgen.

Ekteskapet hangler, vi diskuterer mye.

Det har vært nydelig å kunne slappe av og nyte roen.

Han ringte tidligere, men jeg hadde egentlig ikke noe behov for å snakke med han.

Huff, kjedelig da det er slik.

Skulle ønske jeg gleeedet meg til han kom hjem, og savnet han hvert sekund.

Anonymous poster hash: 8c72f...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner min, mer enn jeg pleier. Husker jeg hadde samme tankene som deg før. Nå gleder jeg meg faktisk til han kommer

Anonymous poster hash: 7d627...f77

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg.

Anonymous poster hash: bdabc...ad5

Skrevet

Min reiser mandag. Gleder meg til å være alene med barna. 😯

Anonymous poster hash: a7066...527

Skrevet

Ok, så ikke bare meg som drømner om å være alene altså.

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg hater at han kommer, er sjeleglad for at han har en jobb han er mye borte. Jeg kan oppdra barna som jeg vil, kan følge dem opp. Ingen krangling. Gleder meg til den dagen jeg tør å ta steget ut om å flytte. Så fort barna er store nok til å klare seg selv en helg er jeg der.

Anonymous poster hash: 55a8d...2b5

Skrevet

Det er godt å være vekke fra hverandre innimellom. Jeg syns det er kjempedeilig å stikke til en kamerat og være der en natt, og slippe mas og styr. Du trenger ikke å ha dårlig damvittighet for at du ikke syns det er dumt at han er vekke :)

Skrevet

Jeg syns det er godt når han reiser, men også veldig godt når han kommer hjem😊

Skrevet

Her verken hangler vi eller krangler vi, men det er likevel deilig både å reise bort selv og at han reiser bort, i alle fall av og til. Han reiste litt i sin forrige jobb, og det var så deilig å få være alene hjemme noen dager av og til. Nå reiser han ikke i jobben, og jeg savner reisetiden. Han drar på en helgetur nå og da, og det er fint, men jeg kunne godt tenke meg en ukes tid alene. Som Fullrulle sier: Godt når han drar, godt når han kommer hjem. 

Skrevet

Dessverre reiser han ikke mye.

Skrevet

Her ukependler mannen, men jeg blir trist når hi skriver at hun gruer seg at han kommer hjem. For et liv. Er det så ille at man ikke orker trynet til ektefellen eller samboer burde man virkelig slå opp. Alle forhold har gode og onde tider men når man henger fast i en dårlig tid lenge burde man ta konsekvensen. Ikke kaste bort mange år av livet sitt.

Anonymous poster hash: b585d...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...