Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Vi har en flott, blid og herlig gutt med en vanvittig temperament og en egenvilje og stahet jeg ikke har sett maken til. Han er kun halvannet år, men sterk som bare det og svært utholden. Han ligger ellers der han skal i utviklingen tror jeg. Snakker i korte setninger, kan en god del ord, kan kle på seg noen plagg, sier ifra når han er trøtt og vil sove osv. Helt normal gutt vil jeg si. Vi er veldig konsekvente og sier vi noe blir det slik, men velger våre kamper. Vil han ta på klærne selv og vi har god tid (noe vi stort sett har) så får han gjøre det, vi advarer han før noe skal skje, vi forklarer hvorfor ting skal gjøres, vi ignorerer enkelte ting og skryter masse når han gjør nor bra. På tross av at vi føler og tror vi gjør mye riktig er alt en kamp. Påkledning han ikke klarer selv, tannpuss, medisiner osv. Alle daglige gjøremål. Hva gjør vi galt? Noen med tips? Råd? Jeg er utrolig sliten av at alt skal være en kamp. Anonymous poster hash: 36ef7...561
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Ingen? Anonymous poster hash: 36ef7...561
Blondzilla Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Min eldste var, og er, fortsatt sånn (6år) Tror bare noen har sånn petsonlighet, høres ikke ut som du gjør noe feil. Jeg har to andre barn, og de er ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Det du beskriver høres helt normalt ut 😊 Anonymous poster hash: f3ddc...ec8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Hei! Min gutt var/er som din fra han var 1 år ca. Det var et mareritt. Alle gjøremål HYLSKREK han, kastet hodet i gulvet, skrek 2 timer hver kveld ved legging osv.. Mye sterkere reaksjoner enn "normal" trass kan man si. De i barnehagen sier de aldri har møtt et barn med en så sterk viljestyrke og oppegående 1 åring. Nå fyller han 2 og det er ikke før rett etter jul han har roet seg. Hos oss var det så ille at vi trodde det var noe "galt" med han, oppsøkte barnelege, helsestasjon osv.. Mitt eneste råd: Hold ut, få avlastning, sett av tid til dere selv sånn at man får litt pust tilbake. <3 Anonymous poster hash: 651e9...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå